Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oceny sprzedaży nie są brane pod uwagę jeżeli klient ocenił już inny zakup w ciągu ostatnich 7 dni
a jeżeli klient wystawiłby komentarz negatywny dwa razy w ciągu 7 dni też nie jest brane pod uwagę??
żałosne rozwiązanie jaki w tym cel nie widzę żadnego logicznego powiązania jedynie na korzyść allegro bo jeżeli spadają notowania to nie oddajecie prowizji za zwroty może mi moderator wyjaśnić dlaczego jest tak a nie inaczej nie chcę wyjaśnienia bo taki jest regulamin wolę otrzymać logiczne odpowiedzi
@Mabert-pl Rozumiem, że wolisz sobie wybrać odpowiedź i wyjaśnienie, ale nie mam dla Ciebie innego poza tym, że tak stanowi nasz regulamin.
to jeżeli będę mieć stałych klientów którzy chcą nagradzać mnie pozytywnymi komentarzami to mam ich prosić żeby nie robili tego za często bo te oceny nie są brane pod uwagę a zależy mi żeby były?
i nie dostałem odpowiedzi czy to samo dzieję się z komentarzami negatywnymi?
@Mabert-pl Jeśli ten sam klient wystawi Ci kilka ocen, to do procentu poleceń wliczymy tylko pierwszą ocenę. Gdy ten sam klient wystawi kolejną ocenę po upływie 7 dni, uwzględnimy ją jedynie w części Zadowolenie kupujących w zakładce Super Sprzedawca oraz panelu Jakość mojej sprzedaży.
przez tą odpowiedź rozumiem że jeśli będą to komentarze negatywne nie będą wpływać na procent poleceń?
@Mabert-pl Tak, dotyczy to zarówno komentarzy pozytywnych jak i negatywnych.
a jeżeli klient wystawiłby komentarz negatywny dwa razy w ciągu 7 dni też nie jest brane pod uwagę?? Odpowiedź sprzedającemu!!!🤗