Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
suchajcie jak to jest ze wystawiłem produkt na allegro dany model na aukcji wszystkjo zgodne opisem i karta producenta, klient kupił i po miesiacu twierdzi ze wprowadziłęm go w blad bo nie ma homologacji zimowej. Aukcja dotyczy danego modelu i jest opisany jako całoroczny przez producenta a on wpiera ze jest niezgodny bo nie ma homolgocaji. nie wprowadziłem go w błąd tylko on sie nie zaponał z danym modelem , w tej chwili oczekuje odebrania towaru na nasz koszt pomijajac fakt ze minelo 35 dni ,
Jeżeli oferta zgodna z opisem to po co odbierać sprzęt do rekalamacji?
dokładnie o to mi chodzi , allegro chce zebym towar odebrał i przyjal po miesiacu bo on tierdzi ze jest nie zgodny z opisem , towar jest zgodny z opisem tylko kupujący nie zapoznał sie z modelem sprzedawanym na mojej aukcji . mało tegop al;legro chce mnie obciazyc i zwrocic mu a allegro prtekt i mnie obciązyc za to .
musisz jasno i wyraźnie wyartykułować: reklamacja zostaje odrzucona z powodu braku niezgodnosci z opisem. gość dostanie zwrot z protecta ale bez obciazania ciebie
allegro jasno napisało ze mnie obciązy , nie rozumiem postawy i wspracia allegro dla sprzedajacych ... to teraz gosciowi zostanie towar i jeszcze za to zapłace nic tylko robić takie wały , nie odesle towaru i jeszcze dostanie zwrot to chyba tylko tak w allegro działa
A odrzuciles Roszczenia w terminie?
Pan sie odezwał po 35 dniach od zakupu . mało tego dzwoniełem do niego telfonicznie i wyjasniłem , napisałem wczoraj niech odeśle mimo ze minelo juz miesiac to nagle zglosil ze mam odebrac na swoj koszt plus chce zwrot z allegro protekt + wystawil komentarz negatywny nazywajac mnie oszutem???
@gumer-opony Gdyby Cię nazwał oszustem mógłbyś pójść do sądu i wygrać sprawę, ale taki oszust bez "o", to chyba się nie liczy🙁, bo to prawie jak Psikuta😋
nic nie odrzuciłem tylko od tygodniu próbuje wyjasnic allegfro ze towar byl zgodny z opisem a to ze klient nie zaponzal sie z modelem to nie moja wina
Tak ale czy on nie złożył swego rodzaju reklamacji
dyskusja taką reklamacja zwykle jest
tak po 35 dniach otworzył dyskusje
Więc jak pisał jeden z poprzedników, skoro przedmiot jest zgodny z opisem, wydaj odmowną decyzję reklamacyjną i po temacie. Allegro nie ma prawa Cię niczym obciążyć. Masz na to 14 dni od rozpoczęcia dyskusji, jeżeli chcesz uniknąć konsekwencji koniecznie zrób to w w/w terminie.
@gumer-opony Otwiera dyskusję po 35 dniach od zakupu, ty od tego momentu masz 14dnia na uznanie bądź odrzucenie reklamacji, napisz że nie uznajesz reklamacji i opisz dlaczego.
Witam. Klient zgłasza "niezgodność towaru z umową". Nabył opony opisane jako całoroczne. Producent może sobie napisać wszystko co zechce, ale by sprzedawca mógł się na to powoływać, to twierdzenia producenta muszą być poparte w przypadku części samochodowych HOMOLOGACJĄ i to co najmniej unijną a najlepiej krajową. Jak dla mnie, to opona całoroczna, użytkowana w Europie powinna moim zdaniem mieć HOMOLOGACJĘ ZIMOWĄ I STOSOWNE OZNACZENIE NA OPONIE. Jeśli takowych brak, to jest to opona LETNIA. Mam cztery samochody, w każdym opony całoroczne z taniego segmentu (takie po 700-1000 złotych) i niezależnie od tego co myślę o ich jakości, KAŻDA MA HOMOLOGACJĘ ZIMOWĄ I WŁAŚCIWE OZNACZENIE NA OPONIE i jak pojadę zimą w Alpy to żadna policja mnie nie shaltuje... I może tu jest pies pogrzebany i być może dlatego allegro stanęło po stronie nabywcy. A jeśli opis produktu obiecuje więcej niż produkt oferuje to nabywca ma rację. Pozdrawiam. Marek.
Ok. napisz więc w którym momencie sprzedający "oszukał" kupującego, reklamuje na niezgodność z opisem!
Witam.
Po pierwsze - nie został podany link do oferty, więc dyskusja jest czysto teoretyczna, opierająca się na twierdzeniu sprzedawcy że wszystko było OK, a nijak nie idzie tego zweryfikować.
Po drugie - dla mnie "oszustwo" to celowe działanie i niczego takiego nie sugeruję, a błąd w opisie może zdarzyć się każdemu, bo sprzedawcy to tylko ludzie, a na dokładkę Allegro miesza ostatnio w ofertach tak, że nikt niczego nie może być pewien.
Po trzecie i najważniejsze - czym się różni opona LETNIA od opony CAŁOROCZNEJ jeśli nie dopuszczeniem do jazdy w warunkach zimowych, a takowe powinno być potwierdzone HOMOLOGACJĄ, a nie tylko deklaracją producenta. Producent może sobie napisać wszystko, bo to nie on odpowiada za zgodność produktu z ofertą przed "konsumentem".
I żeby nie było, że na forum reprezentuję stanowisko "roszczeniowych konsumentów" jakich tu pełno, napiszę tylko, że sprzedaję na Allegro od 20 lat, z czego większość czasu w ramach działalności gospodarczej, a moje zakupy na tym portalu, w stosunku do sprzedaży, to raptem kilka procent... Pozdrawiam. Marek.
To chyba te opony i mam wrażenie, że sprzedawcy zależało, żeby kupujący nie zauważył braku "śnieżynki", brak zdjęcia z boku, itd.
I też uważam, że sprzedając na polskim rynku oponę całoroczną powinna ona mieć homologację zimową, tok myślenia, że "a w Texasie to można na niej cały rok" jest naciąganiem i próbą wprowadzenia w błąd. Jeśli już to powinna być wyraźna informacja, że "opona całoroczna bez homologacji zimowej".
@gumer-opony opony sprzedawane w kategorii Letnie.
wielosezonowe mają inny wzór bieżnika