anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oczekiwanie na kontakt ze strony Allegro

DomKuchniaOUTLET
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

od dwóch dni nie ma możliwości skontaktowania się z Allegro (ani poprzez chat, tym bardziej poprzez zamówienie rozmowy), czy wiadomo kiedy ta sytuacja się zmieni? Mamy kilka pilnych tematów i od dwóch dni stoimy. IK

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Autozaslony
#12 Orędownik#

Ich obsługa klienta to kpina. Napisałem dzisiaj o tym posta.

Mi dzisiaj na ich śmiesznym whatsuppie zaproponowali rozmowę na jutro :D:D:D:D

Więc przez godzinę jak debil pisałem wiadomości. Totalna kpina, żeby klient biznesowy musiał pisać jak dziecko z podstawówki. Przez telefon sprawę załatwia się w 5 minut na whausuppie 1h. Godzina pracy zmarnowana za którą nikt nie pokrywa kosztów. Ale czego wymagać od ludzi którzy tym zarządzają a którzy nie mają pojęcia o tym co robią a wszystko jest tylko pod zadowolenie kupujących. Zapominają że to z prowizji sprzedawców żyją.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DomKuchniaOUTLET, napiszesz, z jakiego powodu nie możesz skontaktować się z Allegro? Z tego, co widzę, nasza ostatnia wiadomość do Ciebie z 10 października jest bez Twojej odpowiedzi. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

DomKuchniaOUTLET
#8 Zapaleniec#

Po wypełnieniu formularza z prośbą o kontakt mam do wyboru:

 

Chat:

"Jeśli nie ma aktualnie dostępnych doradców, poczekaj chwilę." - cały dzień nic - "mieli"

Zamów rozmowę telefoniczną - tylko "mieli" , brak jest żadnej dodatkowej informacji.

 

Odświeżam, zmieniam kategorię - nic. I tyle od 2 dni

Od poniedziałku mamy masę problemów na kilku frontach, od promocji po błędy systemu. Na e-mail (rozwiązanie sprawy w 2 tyg lub w ogóle) nie mogę sobie pozwolić przy nagłych sprawach.

Nie ma żadnej możliwości nawiązania z Allergo pilnego kontaktu, 99% spraw pomijamy z uwagi na brak czasu aby siedzieć i odświeżać stronę. Cyklicznie co jakiś czas dzieją się takie rzeczy, dzisiaj znalazłam forum, zobaczymy co się z tym stanie. Co do braku odpowiedzi, tak owszem, niestety nie zdążyłam odebrać telefonu (a to ostatnia udana próba kontaktu), a jak wiadomo - my oddzwonić nie możemy. 

Odrobinę absurdalna sytuacja, płacąc miesięcznie 6 cyfrową kwotę za obsługę, siedzę na forum Allergo i proszę o informacje jak mam się z Państwem skontakować.

 

Widać nie jestem sama, Autozaslony także ma podobny problem.

IK

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DomKuchniaOUTLET Pamiętaj proszę, że tutaj na Gadane również Ci pomożemy - daj nam sygnał i będziemy działać 🙂 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Co trzeba zrobić, żebyście zrozumieli, że nasza praca nie polega tak jak Wasza na siedzeniu na forach i pisaniu jak dzieci.

Jak będzie miała Pani bardziej skomplikowany problem w banku to zadzwoni Pani na infolinię, albo pójdzie do placówki czy będzie Pani sobie czatowała tracąc czas na pisanie i tłumaczenie godzinami o co chodzi. Naprawdę to tak trudne do pojęcia żeby zrozumieć, że nie da się zawsze dobrze opisać tego co się chce powiedzieć i że trwa to zdecydowanie dłużej. 

Oczywiście nie będzie miała Pani takiego problemu, gdyż jesteście chyba jedyną firmą która nie ma infolinii.

Czy ktoś z Was ma pojęcie że sami sobie tworzycie problemy, gdyż pisząc załatwiacie 1/3 spraw które można załatwić przez telefon a przez to nie wyrabiacie się z obsługą. Naprawdę to są podstawy o które jak widać u Was trudno. 

Jak chce tak Pani działaś, to niech Pani mi wytłumaczy co się stało odnośnie mojego zgłoszenia nr 26719634. Przez tydzień chciałem uzyskać odpowiedź i za każdym razem odpowiadała inna osoba a jej odpowiedź była z kosmosu, kompletnie nie na temat zgłoszenia. Dzisiaj spędziłem 1h na śmiesznym whatsuppie. Czy Wy naprawdę nie rozumiecie że tracicie nasz czas?

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Ja czekam na dwie odpowiedzi od miesiąca, chyba nie mają czasu żeby odpisać, to absurd żeby tyle czekać, ale pewnie i tak nie będzie odpowiedzi

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Autozaslony Zależy Ci na czasie i z tego właśnie względu sprawy nie są przypisywane do jednego konsultanta, tylko do całego zespołu specjalizującego się w danej tematyce. Dzięki temu nie musisz czekać na odpowiedź konkretnej osoby (która może być zwyczajnie w którymś terminie nieobecna). Ostatnią odpowiedź w tej sprawie otrzymałeś dzisiaj o godzinie 13:10 

Rozumiem, że rozmowa telefoniczna wydaje Ci się wygodniejszym rozwiązaniem. Spróbowałam powtórzyć zgłoszony przez Ciebie problem, ale nie udało mi się go powielić - bez przeszkód mogłam zamówić rozmowę, a czas oczekiwania wynosił 15 minut (korzystałam z tego formularza). Piszesz, że strona "mieli", dlatego w pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies lub spróbuj zamówić rozmowę w innej przeglądarce. 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Czy ktoś potrafi u Was czytać ze zrozumieniem?

Rano chciałem zamówić rozmowę i dostałem termin na jutro na 9:00, może sobie Pani sprawdzić. A Pani nagle pisze o 15 minutach 😄 Mam zapisaną tą rozmowę więc mogę wkleić, chociaż na pewno ma Pani do niej dostęp. 

Po drugie o jakiej odpowiedzi Pani pisze. Czy Wy naprawdę nie potraficie czytać i odpowiadać na pytania. Dostałem odpowiedź po 1h pisania na śmiesznym whatsuppie.

Wcześniej przez tydzień wysyłałem zapytania i za każdym razem odpisywała inna osoba kompletnie nie na temat, pomimo że za każdym razem pisałem że odpowiedź nie jest w temacie. 

Proszę sobie przeczytać całą korespondencje i wówczas wytłumaczyć mi co to miało być. 

Czy to wynika z niekompetencji pracowników czy może z jakiegoś innego powodu.

Bo dla mnie to jest niepojęte a Waszą obsługę klienta sprowadza na dno.

Zobaczymy czy na to Pani odpowie:D

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Autozaslony Przykro mi, że jesteś niezadowolony, ale nie mam dostępu do Twojej korespondencji na platformie WhatsApp, zatem trudno mi się odnieść do tej sprawy. Podtrzymuję to, że najbliższy wolny termin rozmowy to dzisiaj, za 15 minut, jak na zrzucie poniżej: 

ko_alka_0-1665592396909.png

Jeśli chodzi o drugą kwestię: wygląda na to, że w korespondencji numer 26719634 doszło do pewnego rodzaju nieporozumienia. Niestety nie mogę odsłuchać Twojej rozmowy z konsultantką, zatem jeśli dzisiejsza odpowiedź nie rozwiązuje Twojego problemu, to opisz go jeszcze raz i załącz zrzuty ekranu, o które poproszony zostałeś na początku sprawy. 

 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

I jeszcze jedno naprawdę proszę albo się nauczyć czytać albo nie odpowiadać i zmienić pracę.

Proszę mi napisać gdzie napisałem o jakimś mieleniu strony????????

Jak mi Pani znajdzie to przeproszę i zwrócę honor.

To jest niepojęte żeby odpisywać o czymś o czym w ogóle nie była mowa i jeszcze doradzać i jakimiś czyszczeniu plików:D

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Autozaslony Zauważ proszę, że piszesz w wątku, w którym użytkownik DomKuchniaOUTLET  zgłasza właśnie taki problem. Tutaj mój błąd - Ty nic takiego nie napisałeś, jednak moim zadaniem jest wyjaśnienie tej sprawy i ewentualne zgłoszenie błędu do IT. 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Bardzo proszę o wyjaśnienie tego nieporozumienia:D

Dla mnie wygląda to tak: jest zgłoszenie dotycząca sprawy X. Zero odpowiedzi, wysłam emaile z prośbą o odpowiedź, za każdym razem odpisuje ktoś inny i odpowiada na temat Y, więc odpisuje że odpowiedź nie jest w temacie i że proszę o odpowiedź w temacie X. Kolejna osoba po dwóch dniach odpisuje  a odpowiedź jest na temat Z. I tak dalej 🙂

Naprawdę jestem bardzo ciekawy o jakie nieporozumienie chodzi:D Jak dla mnie to jest ewidentny brak umiejętności czytania i odpisywania cokolwiek ślina na palce przyniesie.

Zresztą Pani zrobiła dokładnie to samo. Napisałem o tym wyżej. Słowa nie napisałem o jakimś mieleniu strony a Pani mi daje radę co mama zrobić. 

Rozumiem, ze jak prywatnie jakiś znajomy się Pani pyta gdzie była Pani na wakacjach a Pani odpowiada: kupiłam dwa mleka i chleb :D:D:D

A potem Pani mówi o kurczę ale nieporozumienie :D:D:D:D

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Nie widzi Pani że kompromitujecie się w każdej odpowiedzi. 

Pisze Pani o swoim błędzie, jakby Pani czytała ze zrozumieniem i odpowiadała na temat to by nie robiła Pani takich błędów. Ale wiem to "nieporozumienie"

Swoją drogą, napisałem w swoim wątku i nikt nie dpisał 😄

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Autozaslony Szczegóły w sprawie 26719634 musiałeś podać telefonicznie - stąd wynika nieporozumienie. Opisz dokładnie swoją sprawę w zgłoszeniu i z pewnością otrzymasz odpowiedź wyczerpującą temat. 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Serio????

Oczywiście, że podałem telefonicznie ponieważ inaczej się nie jest nikt w stanie z Wami dogadać.

Nie wiem czy Pani to robi celowo czy po prostu przyjęła sobie Pani za cel pogrążać się w kazej odpowiedzi. Zgłoszenie było telefoniczne ale sprawa została dokładnie opisana przez osobę przyjmującą zgłoszenie i ma Pani do niego dostęp tak samo jak osoby odpowiadające emailowo. Nieporozumieniem może być jedna odpowiedź ale nie trzy gdy jeszcze z każdym razem prosiłem o zapoznanie się z tematem i dopiero wówczas o odpowiedź. 

Żeby Pani znowu nie napisała jakieś głupoty, to napiszę, że Pani na whatsuppie po zapoznaniu się ze sprawą zrozumiała od razu i była totalnie zdziwiona odpowiedziami jakie nam wysyłano.

Więc naprawdę nie ma tutaj mowy o nieporozumieniu. Ewidentną rzeczą jest to że Wasi pracownicy odpowiadają sobie co chcą, nie czytając wcześniejszej korespondencji i nie czytając tematu zgłoszenia. Zresztą Pani robi podobnie.

Więc proszę jeszcze raz mi wytłumaczyć dlaczego przez tydzień 3 różne osoby odpowiadają na wiadomości kompletnie nie w temacie i proszę nie pisać mi już o nieporozumieniu bo to już chyba każdy widzi że nie o to chodzi.

Napiszę jeszcze raz coś o czym mówię od dłuższego czasu przy każdym kontakcie. Proszę przeczytać 10 razy może w końcu ktoś zrozumie

Sami sobie robicie problemy a przy okazji nam. Wprowadzacie ciągle jakieś pseudo zmiany które nie konsultujecie ze sprzedawcami, nikt u Was w firmie nie ma o tym pojęcia ale ważne żeby kupujący byli zadowoleni. Dla nas te Wasze rozwiązania powodują problemy przez które musimy się z Wami komunikować. Ponieważ nikt u Was nie ma podstaw zarządzania firmą i nie dotarł do informacji iż infolinia pozwala załatwić 3 razy więcej spraw niż jakieś czaty i komunikatory więc macie pełno zgłoszeń z którymi sobie nie radzicie i przez które macie takie opóźnienie w obsłudze i w tym problem bo Wasi pracownicy chcąc pewnie wyrobić jakieś normy w odpowiadaniu odpisują cokolwiek byleby odpisać i żeby sprawa trafiła z półki "nowe" na "odpowiedziane". Więc musimy się kontaktować ponownie i ponownie i takie błędne koło. 

Tylko o ile Pani pewnie płacą za takie pisanie to nam nikt za to nie płaci. Może jakbyście musieli za każdą godzinę marnowania naszego czasu odejmować stawkę z prowizji to ktoś w końcu by zmądrzał. 

Zacznijcie brać pod uwagę błędy które wytykają Wam sprzedający i konsultować kolejne rozwiązania a pozbędziecie się problemów z obsługą klienta. 

oznacz moderatorów