anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od 18 sierpnia niektóre reklamacje złożysz tylko u przewoźnika

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Do tej pory byliśmy pośrednikiem w składaniu reklamacji w ramach Allegro Standard, które dotyczyły opóźnieńuszkodzeń czy zaginięć przesyłek. Powodowało to wydłużenie czasu oczekiwania na decyzję reklamacyjną przewoźnika nawet do 60 dni. 

Co zmienimy

Od 18 sierpnia takie reklamacje zgłosisz bezpośrednio u przewoźnika, a na ich odpowiedź będziesz czekać krócej – zgodnie z prawem pocztowym maksymalnie do 30 dni.

 

Chyba nie radzą se z reklamacjami Allegro Delivery 🙂

Druga sprawa skoro to umowa Allegro z przewoźnikiem czy mogą odmówić mi przyjęcia reklamacji ?

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

EElektryka_com
#12 Orędownik

Ale tłumaczyłem, ze dokumentuje - wysyła do was (w przypadku DPD) jako, ze wysyła płatnikowi tylko. Po roku kasuje wszystko i nie ma możliwości pobrania tych danych.
Wychodzi na to, ze trzeba robić screena trackingu każdej przesyłki wysyłanej przez Allegro jako brokera (poza InPost, bo on nam wysyła te dane także to, co wysyłamy przez Allegro)?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

do zgłoszenia niektórych reklamacji będzie konieczne przesłanie pełnomocnictwa. Tak samo w przypadku niektórych reklamacji przewoźnik może wymagać dosłania zdjęć lub protokołu szkody, aby móc rozpatrzyć zgłoszenie - bez odpowiednich dokumentów rozpatrzenie reklamacji może być bezskuteczne.

Bardzo pokrętna logika i nadal niezgodna z prawem

oznacz moderatorów

WedgeAntilles
#8 Zapaleniec

Jak to jest, że Allegro najpierw samo wybiera kuriera a później uchyla się od odpowiedzialności za problemy.

Wcześniej  kupujący mógł wybrać kuriera do którego ma zaufanie a teraz blokujecie ten wybór.

Wybierasz kurier i wybieracie sami i dopóki się nie zapłaci nie widać kogo wybraliście.

oznacz moderatorów