Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory byliśmy pośrednikiem w składaniu reklamacji w ramach Allegro Standard, które dotyczyły opóźnień, uszkodzeń czy zaginięć przesyłek. Powodowało to wydłużenie czasu oczekiwania na decyzję reklamacyjną przewoźnika nawet do 60 dni.
Od 18 sierpnia takie reklamacje zgłosisz bezpośrednio u przewoźnika, a na ich odpowiedź będziesz czekać krócej – zgodnie z prawem pocztowym maksymalnie do 30 dni.
Chyba nie radzą se z reklamacjami Allegro Delivery 🙂
Druga sprawa skoro to umowa Allegro z przewoźnikiem czy mogą odmówić mi przyjęcia reklamacji ?
Ale tłumaczyłem, ze dokumentuje - wysyła do was (w przypadku DPD) jako, ze wysyła płatnikowi tylko. Po roku kasuje wszystko i nie ma możliwości pobrania tych danych.
Wychodzi na to, ze trzeba robić screena trackingu każdej przesyłki wysyłanej przez Allegro jako brokera (poza InPost, bo on nam wysyła te dane także to, co wysyłamy przez Allegro)?
do zgłoszenia niektórych reklamacji będzie konieczne przesłanie pełnomocnictwa. Tak samo w przypadku niektórych reklamacji przewoźnik może wymagać dosłania zdjęć lub protokołu szkody, aby móc rozpatrzyć zgłoszenie - bez odpowiednich dokumentów rozpatrzenie reklamacji może być bezskuteczne.
Bardzo pokrętna logika i nadal niezgodna z prawem
Jak to jest, że Allegro najpierw samo wybiera kuriera a później uchyla się od odpowiedzialności za problemy.
Wcześniej kupujący mógł wybrać kuriera do którego ma zaufanie a teraz blokujecie ten wybór.
Wybierasz kurier i wybieracie sami i dopóki się nie zapłaci nie widać kogo wybraliście.