Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dzisiaj na allegro nie ma konieczności odbioru paczki z paczkomatu, klient może nie zgłosić zwrotu nie odebrać paczki, a allegro ma to w **piiip**z. Do tego wystawi wam negatywa z wymyślonym tekstem i jeszcze będzie się ubiegać o środki z allegro protect.
Prosty tip:
Zamawiasz paczke -> nie odbierasz jej -> podajesz, że była za wysoko -> wystawiasz negatywa bo nie podobała ci się skrytka (Dosłownie) -> ubiegasz się o allegro protect.
Tak to działa, allegro ponad prawem moi mili 😄
@Dentallwidzę, że w tej sprawie piszesz do nas w różnych miejscach na Gadane, gdzie udzieliliśmy Ci już odpowiedzi. Pragnę tutaj jeszcze sprostować, że każdy klient może i ma prawo złożyć wniosek w ramach programu Allegro Protect, ale czy zostanie on zaakceptowany to już jest inna kwestia. Działamy w oparciu o załącznik nr 9 do Regulaminu Allegro.
wiadomo z allegro protect że tak jest, ale komentarze już można wystawiać 😄 dlatego od tej pory za każdy zakupiony przedmiot przez nas będziemy sobie wybierać czy będziemy wystawiać negatywy czy pozytywy bo wy nie weryfikujecie sytuacji tylko opieracie się na komentarzach. Więc jak napiszemy w komentarzu, że towar wysłany z 15 dniowym opóźnieniem to według waszego regulaminu nie możecie ingerować w komentarz ponieważ nie możecie sprawdzić czy faktycznie tak było czy nie :)) to są wasze słowa 🙂
Drodzy, podkreślę jeszcze raz, że na Allegro kupujący mogą wystawiać subiektywne komentarze do transakcji. Nie powinni jednak zamieszczać w nich obraźliwych treści. Zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie naszych klientów. W niektórych przypadkach możemy usuwać ingerować opinię i to są te przypadki, które zostały opisane w naszych zasadach.
To jest niepoważne.
Nie opieracie nic na danych i nie wciskaj nam tutaj kitów 🙂 opieracie się tylo na komentarzu. Mam tu wstawić z wami wymianę maili czy jednak przyzna Pani moderator, że kłamała, iż opieracie się na jakichkolwiek danych? Chyba, że pracownicy allegro nasz oszukują w korespondecji? To może się dogadajcie na czym się opieracie i Pani moderator wróci tutaj z odpowiedzia?
Opierają się na takich danych, że gdyby uczciwiej podeszli do usuwania niezasłużonych komentarzy to wygenerowałoby to dziesiątki tysięcy roboczogodzin pracy w supporcie 😉
A co mnie interesują ich roboczogodziny? Tu chodzi o to, że moderatorka kłamie i wprowadza sprzedawców w błąd 🙂