anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oddział InPost Tarnów nie odbiera przesyłek

FHU_ADAMS
#11 Animator#

Potrzebuję pomocy kogoś z firmy @InPost i to na CITO.

Mamy podpisaną umowę z firmą, przesyłki odbiera od nas oddział Tarnów. Niestety coraz częściej zdarza się, że nie odbierają wszystkich przesyłek, jedynie część. Kiedyś było to sporadyczne, a od początku grudnia zdarza się codziennie. W ten poniedziałek kurier nie zabrał dwustu przesyłek, we wtorek kolejnych, a wczoraj nie przyjechał w ogóle.

Składaliśmy wielokrotnie reklamacje, które pozostają zupełnie bez odzewu, a te, które ktoś odczytał są przesyłane do oddziału w Tarnowie, gdzie kierownik ma kompletnie wywalone na ten problem. Twierdzi, że nie ma samochodów, ludzi, a my mamy za dużo przesyłek i nie będzie odbierał. Dodam, że w umowie nie ma słowa o limicie przesyłek, kurier musi je od nas odbierać.

Chyba nie muszę opisywać jakie to rodzi problemy. Klienci są wściekli i piszą z pretensjami, otwierają dyskusje i zostawiają negatywne opinie, jakość sprzedaży spada, tylko czekać aż allegro odetnie nas od sprzedaży. Byliśmy zmuszeni do zmiany deklaracji, że nadajemy w 1 dzień, bo chociaż przesyłki są gotowe i my się wyrabiamy, to kurier ich po prostu nie zabiera. Ustawiliśmy czas nadania na dwa dni i momentalnie spadły nam obroty, więc mniej zarabia też allegro.

Proszę o interwencję, gdyż mamy już związane ręce. Sprawa musi trafić gdzieś wyżej, bo reklamacje składane do oddziału można równie dobrze wyrzucić do kosza, kierownik nie jest przejęty. Następnym krokiem będzie rozwiązanie sądowe. Umowa jest jasna i to InPost nie wywiązuje się z jej warunków. Proszę o pomoc!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_Likos_
#21 Demiurg#

@FHU_ADAMS Hmm jakbym mial kilkaset przesyłek dziennie to pewnie sam bym je dla pewności wolał na oddzial zawieźć - dalej fracht juz zabierze.

Kurierzy nie wyrabiają sie wszędzie przed świętami. My mamy umówione odbiory 11-13 a w ostatnim tygodniu kurier przyjeżdza po 21 . Co poradzisz nic nie poradzisz, jedna osoba siedzi i czeka na kuriera. Trzeba człowieka zrozumieć i tyle

oznacz moderatorów

FHU_ADAMS
#11 Animator#

Nie byłoby problemu z zawiezieniem, ale kierownik oddziału to nie jest człowiek, z którym można się dogadać, w tym problem. Możemy zawieźć, dopłacić za podjazd, cokolwiek, gdyby było z kim rozmawiać. Poza tym problemem nie jest okres przedświąteczny, bo sytuacja tak wygląda od miesięcy

oznacz moderatorów

FHU_ADAMS
#11 Animator#

Możemy nawet podwieźć przesyłki do oddziału, nie ma problemu, mamy samochód, ale z oddziałem nie ma żadnej rozmowy, nie ma tam ludzi profesjonalnych i nie można się z nikim porozumieć.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@FHU_ADAMS  może najlepiej z kurierem który odbiera paczki? Skoro nie może zabrać być może byłoby to mu na rękę. Ze zamiast pisac reklamacje sami zawieźlibyscie paczki. My zawsze staramy si porozumiewac z kurierami. Jeśli czasem sie zdarza awaria auta albo jakiś wypadek to kurier dzwoni i wówczas takze sami wozimy na oddział. Na oddziale są poinformowani czeka przygotowana paleta gdzie zostawiamy towar a "nasz" kurier tylko po powrocie przeskanowuje paczki i puszcza dalej.

Oczywiście w naszym przypadku to są wyjątkowe sytuacje bo generalnie kurier odbiera lecz kilkukrotnie już tak załatwialiśmy. Być może u Was także by sie udąło to zrobić. Powodzenia.

oznacz moderatorów

FHU_ADAMS
#11 Animator#

Dziękuję za sugestię, rozmawialiśmy z kurierem i chociaż żyjemy z nim w dobrych stosunkach, też nie podoba mu się takie rozwiązanie. Niestety nie możemy liczyć na żadną pomoc czy zrozumienia tutaj na miejscu

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@FHU_ADAMS dogadaj si e z kurierem jak masz dużo przesyłek

@_Likos_ dobrze prawi

Kurierzy mają płacone solidnie od 1 odebranej przesyłki

jak masz ich dużo jesteś bardzo opłacalnym klientem

jak jeden kurier jest lebiegą i nie interesuje go kasa - to spróbuj z innym,

a na kierownika oddziału składaj skargi, że dezorganizuje pracę Kurierom

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@FHU_ADAMS 

Dzień dobry, 

dziękujemy za zgłoszenie.

Postaramy się pomóc wyjaśnić tę sytuację. W tym celu bardzo prosimy o bezpośredni kontakt na adres pomoc@inpost.pl

W zgłoszeniu e-mail prosimy o podanie: przykładowych numerów przesyłek; adresu, z którego realizowane są zlecenia; danych kontaktowych oraz numeru nip firmy i płatnika.

Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów