Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient ( Firma ) zakupił produkt 19 sierpnia. 20 sierpnia zgłosił odstąpienie od umowy. Towar nadał dopiero 9 września czyli długo po 14 dniowym terminie. Odmówilismy zwrotu w związku z tym na co konsultant allegro odpisał , że to nie ma znaczenia i że ma byc zrobiony zwrot i koniec. Normalne to ?
Nie, to nie jest normalne.
CZy klient firma może być traktowany jak konsument?
wg uokik
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/skutek/
Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Ważne!
Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Jeżeli konsument nie uczyni tego w tym czasie, odpowiada przed przedsiębiorcą za skutki swojej zwłoki, ale nie rzutuje to na skuteczność samego rozwiązania umowy w wyniku złożonego oświadczenia o odstąpieniu od niej (czyli opóźnienie zwrotu nie wpływa na skuteczne rozwiązanie umowy). Termin zwrotu towaru nie obowiązuje, jeżeli sprzedawca zobowiązał się, że sam go odbierze od konsumenta.
czy konsultant o tym wam napisał czy jakoś mu się zapomniało?