Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Klient stwierdził, że Towar nie. spełnia jego oczekiwań i odesłał mi 2 szt. zakupionego (tego samego artykułu). Obie otwarte w sposób, który uszkodził opakowania. Nie mogę ponownie wystawić towaru jako nowy. Czy wobec tego należy mu się zwrot wpłaty ? Czy jest jakaś podstawa odmowy zwrotu?
Nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu. Należy mu się zwrot kosztu towaru i kosztu dostawy do niego. Jeśli uszkodzone opakowanie zmniejsza wartość rzeczy, możesz odpowiednio pomniejszyć kwotę zwrotu za towar.
Pamiętaj, że nie ma obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, tak więc niekoniecznie uszkodzone opakowanie lub jego brak zmniejszają wartość rzeczy.
Czyli strata...
niestety - uroki handlu w sieci.
@xyz96 "Pamiętaj, że nie ma obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, tak więc niekoniecznie uszkodzone opakowanie lub jego brak zmniejszają wartość rzeczy." - ten przepis to jakaś bzdura kłócąca się zarówno z logiką, jak i ze zdrowym rozsądkiem. Gdybyś miała do wyboru ten sam przedmiot, ale jeden byłby pozbawiony oryginalnego pudełka (i ew. jakichś dołączonych akcesoriów, bo przecież ich też podobno nie trzeba odsyłać), a drugi w stanie kompletnym, to który byś kupiła? Albo gdybyś miała takie do wystawienia, to dla obu ustaliłabyś taką samą cenę?
Nie sądzę.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ludzi opamiętajcie się to dotyczy REKLAMACJI....a nie ZWROTU!!!!!!!!!!!!!!! CZytać, czytać.
Błędna porada......dotyczy to REKLAMACJI a nie zwrotu np. nie podoba mi się. Uszkodzone opakowanie lub bez opakowania pomniejsza znacząco wartość. NIE MYLCIE REKLAMACJI ze zwrotem przez beznadziejnych klientów Allegro.
baza44pl niestety , zwrot zgodnie z U.K musisz przyjąć , możesz natomiast potrącić ze zwrotu kwotę umniejszającą wartość przedmiotu , Kupujący nie może narażać sprzedawcy na dodatkowe koszty .
przedsiębiorca ma prawo obarczyć konsumenta odpowiedzialnością za zmniejszenie wartości rzeczy - w przypadku jej zwrotu, w związku z odstąpieniem od umowy zawieranej na odległość. Uprawnia go do tego art. 34 ust. 4 u.p.k., który stanowi, że "konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
@baza44pl Musisz odebrać zwrot . Oszacuj ile jest towar wart i poinformuj kupującego i tyle mu zwróć.