Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już był wątek o tym konkretnym sprzedającym (szybciutko znikł z widoku ;), ale nie mogę sobie odmówić tej przyjemności, by wspomnieć o nim kolejny raz... 😄
Kiedy wy, drogie żuczki, trzymacie nerwy na wodzy, odpowiadacie kulturalnie najbardziej wkurzającym klientom, gdy zachowujecie profesjonalizm w kontaktach z pieniaczami i co najwyżej odreagujecie śmiejąc się z takiego przypadku w swoim firmowym gronie lub opowiadacie na imieninach u cioci wesołą anegdotkę z cyklu "praca z ludźmi"- są tacy sprzedawcy, którym wiele uchodzi na sucho.
Zgłaszałam parokrotnie przez formularz, zgłaszałam tu na forum, za każdym razem pracownicy ubolewają i usuwają lub ukrywają te popisy chamstwa (przypomnę - gość potrafił nawet podać pełne dane adresowe klienta, który mu się naraził)
A może właśnie warto je rozpowszechniać, jako standard allegro? 😉
Użytkownik [edycja] , warto regularnie zaglądać na kartę ocen, można się pośmiać:
Odpowiedź z dnia
"Głupcze, dhl-a nie mamy w ofercie! Towar zamówiłeś i odebrałeś przesyłkę od dpd. A my dodatkowo oddaliśmy środki, gdyż z takimi nie chcemy mieć do czynienia z takimi. Jesteś po prostu głupkiem. Trudno, tacy też się zdarzają, xD"
Odpowiedź z dnia
"Kupujący, który ma bezpłatny zwrot w smart! wysyła przesyłkę zwykłym listem! Teraz nie potrafi podać nr przesyłki, bo go taka przesyłka nie posiada. Wysłał nie wiadomo co i nie wiadomo gdzie. Niestety, tuman umie napisać tylko żenada. No ale właśnie żenada - to można napisać o jego postępowaniu. I podpowiedź ze słownika języka polskiego: żenada dawniej -uczucie skrępowania lub zakłopotania"
Teraz klienci myślą że są świętymi krowami. Ciekawe jakby ktoś taki wysłał PITa do skarbówki zwykłym listem i list by zaginął czy by mu było tak samo wesoło.
@myslenie-szkodzi To jest człowiek o małej cierpliwości i na dodatek szantażysta 😂 🤣😂
"kupujący umówił się na wymianę sic! pudełek i nie przyszedł. Za to pisze takie bzdury. Zdecydowanie nie polecamy, rodzinę też powiadomimy, kogo w swoim kręgu mają..."
No, przebił wszystkich 😀
jak napiszę że ma 35tys komentarzy i wysyła kilkadziesiąt lub kilkaset produktów dziennie
to pewnie wyleje się na mnie ponownie tutaj fala hejtu
po komentarzach negatywnych widzę, że Kupujący to nie zawsze ogarnięci ludzie (bez obrazy)
czasami mogą sprzedawcy puścić nerwy jeżeli do tego doliczymy
telefony od takich Kupujących
Oczywiście obrażania w komentarzach nie można tolerować i to po żadnej stronie
tutaj także działa art 216 Kodeksu Karnego z tym, że wpisy do Kupujących są anonimowe
@RED my też wysyłamy kilkaset paczek dziennie (no teraz to więcej), ale dużo pracy =/= przyzwolenie na chamstwo
"czasami mogą sprzedawcy puścić nerwy" - są inne sposoby, niż takie odzywki.
Mnie na równi z odzywkami tego gościa bulwersuje fakt, że ile bym nie zgłaszała tego do allegro, to nic się nie dzieje.