Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawiam się czy jest jakoś wyróżniona transakcja z odroczoną płatnością w zamówieniach składanych przez klientów. W pomocy allegro pisze, że dostajemy maila i tam jest taka informacja (tych maili jak wiadomo nie czytamy przy dziesiątkach zamówień codziennie).
Dodatkowo pisze, że po kliknięciu szczegóły konkretnej transakcji widać taką informację. Problem w tym, że my masowo realizujemy zamówienia i nie klikamy praktycznie w ogóle w SZCZEGÓŁY mając podstawowe informacje na liście zamówień (potrzebne do wystawienia dok. sprzedaży czy listu przewozowego, które generują nam automaty).
Może w pole "OPŁACONE" jest inna informacja? Niestety nigdzie nie znalazłem na to jednoznacznej odpowiedzi a wolałbym uniknąć pomyłki przy wysyłaniu towaru do klienta, który stwierdzi, że dostał towar "za darmo".
Pozdrawiam
Sebastian.
@siesio przychodzi mail jak każdy inny kupujący XXXX wybrał metode zapłaty i dostawy. Tam jest to widoczne
Jełsi chodzi o zamówienia to mnie interesuje tylko jesli jest status : opłacone/pobranie
Jełsi zamówienie jest w systemie jako oplacone to juz mnie nie bardzo ciekawi jaką metodą klien płacil 🙂
My nie czytamy tych maili. Pytam czy w zamówieniach jest widoczna jakaś informacja (bez klikania w szczegóły). Np. czy zamiast OPŁACONE pisze "Odroczona płatność".
@siesio nie . Nie jest widoczna. Po prostu transakcja ma status "opłacona"
No to totalne nieporozumienie! Mylące jak cholera. Przecież nie jest to opłacone, tylko DO zapłaty dla nas. Wystawiamy w końcu fakturę na termin płatności 60dni (to że dostajemy kasę po wysłaniu faktury nie ma znaczenia).
Niestety nie wchodzę w te klocki, bo może się zdarzyć sytuacje, że wyślemy towar z adnotacją "Zapłacono przelewem". Allegro powinno dostosować system zamówień do swoich zmian.
Rozumiem, że przy 10 zakupach dziennie ktoś czyta sobie po kolei maile, ale jak robimy dziesiątki zamówień jak nie setki to nie ma szans poświęcać na jedną transakcję więcej niż "minutę".