Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę o podpowiedź w poniższej sytuacji:
Kupujący zakupił towar zakupiony z płatnością za pobraniem. Zwrócił towar bez odstąpienia od umowy. Po kontakcie mailowym z prośbą o podanie danych do przelewu poinformował nas, że nie posiada konta bankowego i żeby zwrócić pieniądze przekazem pocztowym.
Jakie jest rozwiązanie dla takiej sytuacji.
@Foto_Elite Oddać przekazem pocztowym na wskazany adres.
Super, tylko co z kosztem przekazu pocztowego?
Przelew - 0 zł
Przekaz pocztowy - 6 zł
@Foto_Elite Poinformuj klienta o tym, ale jak się nie zgodzi to żeby mieć mniej problemów, weź na "klatę".
@Foto_Elite Jeśli oferujesz pobrania to musisz zwrócić przekazem pocztowym. Klient nie musi mieć konta bankowego.