Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy muszę zwracać koszt przesyłki ?
Kupujący odstąpił od umowy zwrot ma darmowy .
@2DAWID jak zwrot jest darmowy zwracasz tylko samą kwotę za towar, bez kosztów wysyłki.
Tak ale kupujący założył mi spór . Co dalej .Oczywiście nie zwróciłem kosztu dostawy dlaczego mam płacić .Co allegro mi zrobi?
z jakiego powodu założył spór ?
Bo nie zwróciłem mu kosztu dostawy?
samo allegro w przypadku wybrania przez klienta darmowego zwrotu podaje info, żeby nie zwracać kosztów wysyłki, bo klient ma darmowy zwrot. W takiej sytuacji zrobiłeś wszystko zgodnie z przepisami i regulaminem allegro. Klient może jedynie robić na złość, ciągnąć dyskusję i wystawić komentarz negatywny, ale racja jest po Twojej stronie.
Kupują zwracają i chcą zwrotu za przesyłkę rozumiem zwróciłbym gdyby musiał zapłacić za przesyłkę zwrotną do mnie ale kiedy nic nie zapłacił .Za pierwotną jak nie ma smartsa to musi zapłacić ale żeby się upominać kiedy ja musiałem zapłacić za jego przeyłkę 8,99 zł .
@2DAWID zgodnie z przepisami w przypadku zwrotu/odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru, a sprzedający zwraca mu wartość produktu + najniższe z możliwych do wyboru kosztów wysyłki. W sytuacji jeśli zwrot jest darmowy, nie ma konieczności zwracania tych kosztów początkowo opłaconych.
Niech allegro wypowie się w tej sprawie, ale sami taką informację dołączają do info o odstapieniu od umowy.
"Nie zwracaj kosztów wysyłki, zwrot darmowy" czy coś w tym stylu 🙂
@2DAWID To zależy jak określiłeś koszty w warunkach zwrotu. Jeśli zaznaczyłeś: "Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący", to nie pokrywasz tych kosztów.
@TATLOK ale w tym przypadku zwrot był darmowy, nie było żadnych kosztów.
@2DAWID Po odstąpieniu od umowy sprzedający oddaje cenę przedmiotu + koszt najtańszej wysyłki do kupującego. Darmowy zwrot nie ma tu nic do rzeczy. Gdyby zwrot nie był darmowy, kupujący musiałby pokryć koszt odesłania.
Tak po prostu , jeśli odstępuje od umowy zwracasz wszystkie środki które wpłacił pomniejszone o różnicę w cenie przesylki jaką wybral a najtańszą jaką oferujesz dla danej ilości towaru .
Czyli zwracasz koszt przesyłki jeśli takowy był ale najtańszy z Twojego cennika
a jaki jest najtańszy koszt wysyłki ? mogę sama sobie wybrać
No chyba sprzedawca powinien wiedzieć jakie były opcje dostawy i ile kosztowały. Co nie?
najtańszy według cennika oferty w której klient dokonał zakupu dla danej ilości sztuk
@2DAWID jak zapłacił za wysyłkę do siebie to tak oddajesz za towar i najtańszą dostawę bez pobrań itp .
Odsyła na swój koszt tu ma za darmo 🙂
Dzięki zwróciłem