Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Otrzymałem ocenę negatywną od kupującego z opisem ,,nieterminowa dostawa" i tu się zaczyna zabawa...
Sprawdziłem wszystko i wyszło że kupujący napisał do nas że rezygnuje z zakupu, odstąpił od umowy przez allegro(zgłosił zwrot). My zwróciliśmy mu pieniądze za zakup przez allegro i ku mojemu zdziwieniu po trzech miesiącach otrzymaliśmy ocenę negatywną za nieterminową dostawę. Czy taką ocenę da się wykluczyć lub usunąć? Dodam że kupujący nie odpisuje, nie odbiera telefonu
@DBESTSHOP daj se spokój , jak pierwszy w miesiącu to nie liczy się do statystyk , rozjuszysz kliena bo wraz z usunięciem otrzyma wiadomość i wtedy Ci dowali tak ,że noc z tym nie zrobisz
Może i tak...
poproś o wykluczenie na czacie może się uda. Załącz screeny ze kupujacy zrezygnował przed wysyłka, zgłosił zwrot. Może chociaz wykluczą. Usunąć wątpię że usuną. Ale zapytać nie zaszkodzi. Ew poczekaj aż minie mu czas na wystawienie opinii i wtedy spróbuj pisac o usunięcie, jak usuna a nawet klient się rozjuszy jak podpowiada mdrogeria to już na nowo nie bedzie mógł chyba wystawić
@REHFIT już nie powinien mieć możliwości wystawić ani zmienić po 3 miesiącach. @DBESTSHOP przecież się ten cyrk nadaje do zgłoszenia z art 212kk pomówienie firmy lub zaorania takiego cyrkowca w sądzie cywilnym za wypisywanie nieprawdy
Ponad 9 lat sprzedaży na allegro ale takie cyrki to tylko teraz są. Wcześniej zgłosiłbym problem, opisał i konsultant by wykluczył ocenę. Obecnie nie wiem czy nawet piszę z konsultantem bo wszystkie odpowiedzi są takie same... jeden szablon. Ostatnio ocena negatywna dotyczyła opóźnienia w doręczeniu, winowajca przewoźnik. Pisałem z trzema lub czteroma konsultantami i dopiero czwarty wykluczył ocenę bo reszta standardowe ,,się nie da" Oni nie znają regulaminu ... Allegro się kończy niestety 😞
@DBESTSHOP nie usuną, miałem jakiś tydzień temu to samo, klient o 1:41 w nocy napisał
O 6 rano zrobiłem zwrot, a o 7 już miałem negatywa Nieterminowa dostawa😉
Cześć, @DBESTSHOP. Proszę, podaj numer tego zamówienia.
@DBESTSHOP, niestety nie możemy wykluczyć, ani usunąć tego negatywa.
Zamówienie zostało złożone 14.07, przed Twoją godziną graniczną i z deklaracją wysyłki tego samego dnia. Przesyłka nie została nadana tego samego dnia.
Klient zgłosił zwrot 15.07 rano - już wtedy mógł widzieć u siebie informacje o opóźnieniu. W takiej sytuacji nie mamy podstaw do podjęcia działań.
@MiMary a u mnie 🤔 b1d565c0-98f4-11f0-9d91-310fed739d04
@DBESTSHOP Tobie nie usuną komentarza, bo tak jak wspomniała @MiMary nie wysłałeś w terminie, a mi nie chcą usunąć mimo, że komentarz był wystawiony kilkanaście godzin przed deklarowana wysyłką, bo Allegro mu podpowiedziało, że będzie na jutro😁