Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam zapytanie odnośnie odstąpienia od umowy. Klient zakupił sprzęt 21.08.2020 ,odstąpił od umowy poprzez allegro dnia 26.08. Opis zwrotu ( jeden z głośników basowych przy większym natężeniu basów trzeszczy a maskownica drugiego głośnika była mocowana między innymi klejem na gorąco.Paczka dotarła dopiero dziś dnia 10.09 ( nadana została 9.09.2020) Nie mamy pewności czy nic nie było wymieniane ani podmienione.Termin końcowy minął 8.09.2020 . Czy w tej sytuacji nie mam obowiązku zwracać pieniążków kupującego gdyż nie wywiązał się z odstąpienia od umowy ?
Dziwi mnie fakt , że Pan nie odesłał tego samego dnia co zrobił zwrot na allegro tylko wysłał to tak późno .
Pierwszy raz mamy sytuację w której zwrot jest po terminie.
Pozdrawiam
Klient ma czas na odstąpienie od umowy 14 dni od odebrania towaru, a na odesłanie rzeczy po odstąpieniu ma kolejne 14 dni od wysłania rezygnacji, czyli od odstąpienia. Jeśli terminy są zachowane, należy się zwrot wpłaty i kosztu wysyłki.
@allecoolombard No jak się nie wywiązał? Na odstąpienie ma wg przepisów 14 dni od odebrania przesyłki, a na jej odesłanie kolejne 14 dni od momentu odstąpienia.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Odstąpił 26.08 14 dzień minął 8.09 , mamy 10.09
@allecoolombard 14 dni liczysz od 27.08, więc wszystko jest ok.
Właśnie tego nie byłam pewna . Dziękuje bardzo
Pozdrawiam
@allecoolombard No nie wiem - 26 sierpnia było w środę + 2 tygodnie, co daje 9 września (czyli dzień nadania przesyłki), również w środę.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
myślałam ze liczy się tak ze 14 dnia muszę tą przesyłkę mieć fizycznie. A nie wiedziałam ze istoty jest dzień nadania. Dziękuje za pomoc 🙂
allecoolombard wszystko się zgadza , nadal przesylkę 14 dnia po odstąpieniu .Nic nie zrobisz , zwrot za towar + koszt przesyłki jeśli takowy był
14 dzień od odstąpienia minął 8.09 mamy 10.09
allecoolombard policz dobrze , nie ma znaczenia kiedy otrzymaleś , istotny jest dzień nadania ., ale zrobisz jak będziesz uważał
A tak swoją drogą wkurzające jest to przetrzymywanie przez klientów zwrotów do ostatniej ustawowej sekundy, ale co zrobić skoro takie ich prawo. Zaczynam podejrzewać, że moi klienci po prostu czytają w tym czasie ksiązki 🤣
mam nadzieje , ze mój kupujący był po prostu na wakacjach i wyleciało z głowy 😄