Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówień nr
d73d2ef0-b4ca-11f0-b64f-73872b7ea0f7 - zamówienie złożone za pobraniem, a następnie kupujący po paru minutach odstąpił od umowy. Ja jako sprzedawca nie miałem możliwości w żaden sposób zaakceptować zwrotu, ponieważ fizycznie nie otrzymałem pieniędzy, a panel nie pozwala na podjęcie jakiejkolwiek decyzji poza odmowną (co jest sprzeczne z prawem konsumenta). Napisałem do was (zgłoszenie nr 55154134), a konsultant odpisał, że zamówienie jest już anulowane i wystarczy wniosek o zwrot prowizji. Jak widać mylił się i dostałem ujemne punkty. Od 2 dni brak odpowiedzi na zgłoszenie.
550ee640-b32f-11f0-b4dc-8fd0c65d98ea - kurier odebrał przesyłkę dopiero następnego dnia roboczego z punktu pomimo jej nadania 6h przed godziną graniczną.
Proszę o korektę i jednocześnie o naprawę i wdrożenie sposobów na łatwe rozwiązanie odstąpienia od umowy w takich przypadkach jak powyższe.
@kovek wystąpiłeś o zwrot prowizji? Po odmowie przyznania prowizji należy się odwołać i dołączyć wiadomości od kupującego.
Po zwrocie prowizji zamówienie nie jestem brane do statystyk.
@Client:44052296 Sęk w tym, że właśnie nie miałem takiej możliwości
@Sa_nova dzięki 👍
@kovek nie mogłeś wystąpić o zwrot prowizji?
@Client:44052296 nie mogłem, napisałem o tym i czekałem 2 dni, dlatego napisałem tutaj
Dziwne 🤔
@kovek konsultuję kwestię wykluczenia zamówienia d73d2ef0-b4ca-11f0-b64f-73872b7ea0f7 i wrócę tutaj z informacją.
Zamówienie 550ee640-b32f-11f0-b4dc-8fd0c65d98ea, wykluczyłam z jakości Twojej sprzedaży i jutro zobaczysz przeliczenie. 😊
@kovek wracam do Ciebie z informacją! Wykluczyłam zamówienie d73d2ef0-b4ca-11f0-b64f-73872b7ea0f7, ze statystyk i jutro będzie to przeliczone.
Dziękuję też za zwrócenie uwagi na tą sytuację, przekazałam temat do weryfikacji przez zespół zajmujący się statystykami w jakości sprzedaży. Będziemy weryfikować, w jaki sposób możemy usprawnić ten proces. 😊