anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odszkodowanie z tytułu utraty przesyłki - zwrot na rachunek Allegro

annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Mamy informację Poczty Polskiej z 29.08.2022 że:

"... zwrot opłaty przekazany został na wskazany numer rachunku bankowego Allegro.pl Sp. z o.o zgodnie z decyzją nr BWK.RDOK.WAWA.051/275109/1/22/AR z dnia 10.10.2022r." 
Nasz dział rozliczeń musi znaleźć tę kwotę w przekazanych przez was informacjach za kończący się miesiąc.

Mam prośbę o informację jak są oznaczane na zestawieniu rozliczeń z Allegro (w pliku csv) takie zwroty za uznaną reklamacje.

Czy może ta kwota jest przelewana na nasz rachunek i trzeba jej szukać w raportach płatności?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@annas14-firma, zwrot za uznaną reklamację zwracany jest najpierw nam, a później my przesyłamy te pieniądze na konto użytkownika. Możesz je znaleźć filtrując konkretnego przewoźnika i opcję "Uznania". Póki co nie znaleźliśmy na Twoim koncie żadnego zwrotu.

Czy możesz podesłać nam decyzję przewoźnika w formacie PDF (nieedytowalny plik) na spolecznosc@allegro.pl? Poproszę Cię też o numer paczki, której dotyczy reklamacja. Być może uda się nam przyspieszyć proces odzyskania pieniędzy. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@mr_oma Przesłałem dokument decyzji na wskazany adres. 

Dotyczy przesyłki: Nr nadawczy: 00659007730180067533

Mam prośbę o informację jak są oznaczane na zestawieniu rozliczeń z Allegro (w pliku csv) takie zwroty za uznaną reklamacje. Ta informacja jest nam potrzebna to poprawnego rozliczenia zwrotu (kiedy się pojawi) w systemie księgowym.

 

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@mr_oma Wiem, że się sporo dzieje i jest co robić, ale dla przypomnienia polecam się uwadze.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@annas14-firma, bardzo Cię przepraszam, że tyle to trwa. Udało mi się dowiedzieć, że wciąż czekamy na korektę od przewoźnika. Gdy tylko ją dostaniemy, możemy zwrócić Ci środki.  

Monitoruję tę sprawę. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów