Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pytałem już wielokrotnie przez formularze ale oczywiście nie uzyskałem, żadnej konstruktywnej odpowiedzi więc pytam tutaj.
Mam ofertę (nie jedną) gdzie twierdzicie, że są zawarte nieodpowiednie treści namawiające do zakupu poza Allegro.
Zaskoczony takimi informacjami (znając Państwa podejście) udałem się do swojej oferty, w której znajdują się 4 zdania odnośnie do urządzenia oraz suche dane techniczne. Przesłałem nawet całość tekstu do konsulatanta ale otrzymałem odpowiedź jak wcześniej:
Opis poniżej:
Urządzenie klienckie MikroTik BaseBox 5
Mikrotik BaseBox5 (RB912UAG-5HPnD-OUT) to urządzenie bezprzewodowe do montażu zewnętrznego pracujące na częstotliwości 5 GHz, które zbudowano na popularnej płycie - model RB912 marki Mikrotik. BaseBox5 wyposażony jest w dwa złącza RPSMA do podłączenia anten oraz kołnierz ochronny chroniący przed wilgocią, dlatego idealnie sprawdza się jako moduł radiowy do anten kierunkowych czy dookólnych ze złączami RPSMA.
MIKROTIK RB912UAG-5HPND-OUT
Cechy
Pasmo 5 GHz
Standardy 802.11a/n
Gigabitowy port Ethernet
Moc nadawcza 30 dBm (1000 mW)
2 złącza antenowe RP-SMA
MIMO 2x2
Dodatkowy slot miniPCIe
RouterOS z licencją Level 4
ROUTERBOARD BASEBOX5
Specyfikacja BaseBox5
Znajdująca się wewnątrz urządzenia płyta oferuje port USB 2.0.oraz slot miniPCIe, do którego można podłączyć moduł radiowy/3G, pamiętając, że korzystanie z 3G uniemożliwia używanie USB. W obudowie umieszczono trzy otwory na przewody wychodzące z modułu dodatkowego. Urządzenie zasilane jest poprzez PoE 8-30 V i działa w oparciu o system operacyjny RouterOS z licencją Level 4. Zestaw zawiera zasilacz 24 V, 0.8 A, gigabitowy PoE iniektor, opaski montażowe i uchwyt montażowy na szynę DIN. Jeśli chcesz, aby Twoje sieci bezprzewodowe działały bez zarzutu, wybierz urządzenie klienckie Mikrotik RouterBoard BaseBox (5 GHz, 1x RJ45 1000 Mb/s).
Co w tym opisie jest niepoprawne, dlaczego ta oferta jest w dalszym ciągu blokowana i dlaczego za każdym razem po 8 latach sprzedaży na Allegro mam wrażenie, że jestem traktowany jak upier.... problem z którym nie warto rozmawiać.
Pozdrawiam Wszystkich równie miło traktowanych
Jacek
@virtualeye przykro mi, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, nie widzę też zgłoszenia w tej sprawie, więc nie jestem w stanie się odnieść do tego.
Najlepiej jeśli napiszesz do nas za pomocą tego formularza, wówczas wiadomość trafi od razu do odpowiedniego działu, który będzie mógł wyjaśnić, dlaczego oferta została usunięta.
Dziękuje za informacje. Prześlę wszystko ponownie.
Już wracam z powrotem. Ja wysyłałem informacje i pytania właśnie przez ten formularz. Właśnie z tego źródła 2 czy 3 razy uzyskałem tylko tą samą informację. Nic konkretnego tylko ten sam zapis i informacja, że w aukcji są zapisy niezgodne z regulaminem. Na informację i przesłanie całej treści nikt nie zaaragował. Niestety ale sposób karania Sprzedawców dopracowaliście na najwyższym poziomie, Swoją obsługę niestety nie. Szkoda bo 8 lat współpracy a dalej jestem jak śm....
@virtualeye podaj proszę numer zgłoszenia oraz numer oferty której to dotyczy.
Wątpię byś uzyskał odpowiedź na to pytanie. Jakiś czas temu miałam podobny problem z gazetkami, wszystkie wystawiały się bez problemu, a jedną mi 2 razy zdjęło za to samo, różnica była tylko w jej numerze.... Zgłosiłam, niby cofnęli punkty karne i "przekazali dalej". Czekałam ze 3 tygodnie, wystawiłam i znów bot zdjął. Wystawiłam na lokalnym, minęło kilka miesięcy, nadal pracują nad problemem xD. Odpowiedzi brak. Standard jakości allegro. Prawdopodobnie bot coś pomylił z numerem telefonu bądź mailem.
Bedę próbował ale wiem że to nie ma sensu. Traktowanie Sprzedawce jak zło konieczne jest widoczne na każdym kroku. Po 8 latach współpracy teraz nie ma sensu nawet się wysilać bo bot dowali minusy i po sprawie. Szkoda gadać.