Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość (Poza zgłaszaniem błędu w produkcie które tylko chwilowo odkłada problem w czasie) rozwiązania następującego problemu.
Allegro (co swoją drogą oburzające) samo zmienia parametry oraz tytuły moich ofert! Zmienia je z parametrów poprawnych na parametry fałszywe, wprowadza to na pewno wielu klientów w błąd.
Zgłaszanie błędów w produkcie niczego tak na prawdę nie zmienia.
Czy jest sposób na zatrzymanie tego destruktywnego działania na moich ofertach oraz automatycznego powrotu do parametrów które były pierwotnie?
Tak jak pisałem nie interesuje mnie porada "Proszę zgłosić błąd w produkcie i czekać aż i tak niczego to nie da"
Interesuje mnie sensowne rozwiązanie problemu oraz opcja błyskawicznego powrotu do pierwotnych parametrów, ponieważ przepraszam najmocniej ale ręczne wklepywanie parametrów od nowa w ponad 100 produktach nie jest czymś czym chciałbym się obecnie zajmować.
Pozdrawiam
@adcon2105, czy możesz wskazać konkretne oferty, w których parametry zostały przez nas zmienione?
Nie zmieniamy tytułów ofert sprzedających. Być może chodzi Ci o nazwy produktów, z którymi są połączone? Również prosiłabym Cię o wskazanie konkretnych przykładów takich ofert. 🙂
Zweryfikuję to.
Oczywiście ma Pani rację co do tytułu, zmienia się nazwa 🙂
Co do przykładu świetnym jest oferta nr. 10666759365
Parametry rozmiaru namiotu zmieniły się na 22cm szerokości i 22cm długości co jest oczywiście kompletnie niemożliwe oraz nieprawidłowy kod producenta.
@adcon2105, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź:
Ta oferta została wystawiona 30 kwietnia i od początku w parametrach widniało 22 cm szerokości i długości.
Według danych producenta dla produktu o kodzie EAN: 4250867570901 te wymiary są prawidłowe.
Problem jest w tym, że takich ofert jest wiele, wiele ma zmienione wszystkie parametry na błędne + nazwa produktu. Zgłaszanie błędów setek ofert jest bardzo czasochłonne oraz nie zawsze rozwiązuje problem, który zresztą później powraca. Dlatego pytam się o rozwiązanie, które umożliwi automatyczny powrót do pierwotnych parametrów
Tak mr_oma 🌸 autor wątku ma rację , bywa , że podczas wystawiania oferty muszę się mocno trzymać za brzuch czytając parametry produktu z katalogu . Zgłaszanie błędów już sobie darowałem ... żadnego skutku .
Dzień dobry,
Udało się zweryfikować temat?
@adcon2105 W pełni podzielam twoje opinie. Powiem więcej, ciągle próbuję rozgryźć automaty ustawione przez programistów i rozwiązywać problem automatycznego łączenia nowych ofert z produktami, które nie mają wspólnych nawet podstawowych parametrów.
@mr_oma podawanie konkretnych przykładów mija się z celem. Problem ma charakter systemowy i dotyczy całych kategorii. Mam wrażenie, że mniej istotne finansowo kategorie zostały obudowane automatami w celu minimalizacji nakładów na ich uporządkowanie. Przykład: wnioski o zmianę niezgodnych z ofertą parametrów EAN, kolor czy materiał są odrzucane przez automat z komunikatem "Proponowana zmiana doprowadzi do stworzenia nowego produktu lub wariantu produktu". A przecież inny EAN to inny produkt.
Interwencje pisane przez ogólny formularz przynoszą skutek, ale są czasochłonne. Przykładowo pracownicy Allegro żądają listy numerów ofert powiązany z reklamowanym produktem, co oznacza że nie posiadają wiedzy albo narzędzi do ich listowania (no chyba że dzięki temu wielu zgłuszających "wymięka" i jest mniej pracy).
Reasumując, na razie można sobie radzić podając wartość wymaganego parametru jako "inne". Wtedy oferta nie tworzy nowego produktu ale broni się przed automatycznym podłączeniem bzdurnego z już istniejących produktu. Ale co będzie jak poziom wymaganych ofert połączonych wzrośnie do 100%?
@mr_oma Ponieważ w temacie ogólnym brak reakcji, to proszę cię o sprawdzenie poniższego konkretu:
Nowa ofert, nowy produkt. Nr kategorii 318229. Oznaczenie nowego produktu zarejestrowanym w GS1 numerem EAN 5903754489211
Przy tworzeniu ofert zaznaczona opcja: Przy wystawianiu oferty stwórz jednocześnie produkt.
Po zapisaniu otrzymuje komunikat:
Produkt z takimi danymi już istnieje. Powiązaliśmy go automatycznie z ofertą.
Podkreślenie moje. Jaki to produkt? Istniejący podobny produkt, powiązany automatycznie przez system ma numer EAN:5903754489280
Jest to także nasz produkt, utworzony z rok temu, ale ma inny kolor , kształt, wymiary, opakowanie.
Temat jest powtarzalny. Dwukrotnie uzyskałem pomoc w jego rozwiązaniu dla innych ofert. Z każdym razem zajęło to kilka godzin pracy pracowników moich i Allegro. To są sytuacje powodujące wzrost cen na portalu, bo nikt nie pracuje za darmo.
@annas14-firma, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź, konsultowałam tę sprawę. Czy piszesz o tej ofercie?
W kategorii 318229 identyfikujemy produkty po:
@annas14-firma, w ramach kategorii: Zdrowie - Korekcja wzroku - Okulary - Noski do okularów (318229), dodaliśmy parametry identyfikujące - EAN oraz Liczba par w opakowaniu. 🙂
@mr_oma Dziękuj za informację. Dodanie dwóch dodatkowych wyróżników w kategorii 318229 pozwoli na zwiększenie ilości ofert posiadających produkty w bazie.
Warto by było rozszerzyć liczbę wartości parametru materiał. W tej kategorii są materiały popularne i rozpoznawalne przez użytkowników. Podział na drewniane plastykowe i metalowe jest bardzo mało profesjonalny.
@mr_oma Wracam do tematu bez zakładania nowego wątku. Tym razem sprawa jest poważniejsza.
Zmieniliście we wszystkich moich ofertach (także produktach z nimi powiązanymi) wartość parametru producent. Zmiana pozornie jest minimalna, AnnA's14 na Anna's14.
Niestety jest to znak towarowy (słowno graficzny) zarejestrowany na naszą firmę i chroniony prawem. Dokumenty potwierdzające prawa do znaku przesyłałem już kilkukrotnie do Działu Zaufanie i Bezpieczeństwo.
Czy mogę liczyć na twoją interwencję, czy mam przejść formalne zgłoszenie co zajmie z tydzień?
@annas14-firma Oczywiście zajmiemy się tym, ale podaj mi proszę przykładowy numer zgłoszenia, w którym przesyłałeś do nas dokumenty potwierdzające prawa do tego znaku. Dzięki temu będę mogła powołać się na konkretną korespondencję. Z góry dziękuję!
@_HolaOla_ np ref:_00D24aE05._5003VHM6iU
@annas14-firma Dziękuję, ale potrzebuję jeszcze numer przed tym 😉
@_HolaOla_ Przyjęliśmy zgłoszenie numer "16980649" ref:_00D24aE05._5003VHM4ap:ref
@annas14-firma To dokładnie ten, bardzo dziękuję! Postaram się wyjaśnić tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami.
@annas14-firma Dostałam już informację, że najszybszym i najlepszym sposobem rozwiązania tej sytuacji będzie jeśli zgłosisz błędy przez opcję [Zgłoś błąd w produkcie] dostępnym w formularzu wystawiania. Mogę zrobić to w Twoim imieniu, ale nie mogę Ci obiecać, że to przyspieszy poprawę tych wartości.
@_HolaOla_ Dzięki za dobre chęci.
Mamy ponad 200 ofert, zgłosimy do wszystkich zmiany produktu - 15 sekund na jedną - 50 minut.
Potem będziemy sprawdzać, które zostały zaakceptowane, a które odrzucone. Będziemy zgłaszać ponownie.
Najprawdopodobniej automat, który zmieniła nam nazwy producenta zostanie uruchomiony ponownie i sprawa rozpocznie się od początku. Nie poddamy się, bo znak towarowy został zgłoszony po to aby nas wyróżniać.
Tak rosną ceny na ALLEGRO.