anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oferty połączone z katalogiem

adcon2105
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
Czy jest możliwość (Poza zgłaszaniem błędu w produkcie które tylko chwilowo odkłada problem w czasie) rozwiązania następującego problemu.

Allegro (co swoją drogą oburzające) samo zmienia parametry oraz tytuły moich ofert! Zmienia je z parametrów poprawnych na parametry fałszywe, wprowadza to na pewno wielu klientów w błąd.

Zgłaszanie błędów w produkcie niczego tak na prawdę nie zmienia.
Czy jest sposób na zatrzymanie tego destruktywnego działania na moich ofertach oraz automatycznego powrotu do parametrów które były pierwotnie?

Tak jak pisałem nie interesuje mnie porada "Proszę zgłosić błąd w produkcie i czekać aż i tak niczego to nie da"
Interesuje mnie sensowne rozwiązanie problemu oraz opcja błyskawicznego powrotu do pierwotnych parametrów, ponieważ przepraszam najmocniej ale ręczne wklepywanie parametrów od nowa w ponad 100 produktach nie jest czymś czym chciałbym się obecnie zajmować.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Jeśli Twoje zgłoszenia z tym uzasadnieniem będą odrzucone lub wartość automatycznie wróci do błędnej, daj mi proszę tutaj znać, Będę działać w tej sprawie.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ Zgłosiłem wczoraj zmianę producenta w 10 produktach. Wszystkie zostały  pomyślenie zweryfikowane - przykład:

annas14firma_0-1631880016751.png

Niestety, w żadnym z 10 przypadków zmiana nie jest widoczna ani w produkcie, ani w powiązanych z nimi ofertach. 

annas14firma_1-1631880360286.png

 

Przepuszczam, że zmiany po ich wprowadzeniu zostały skorygowana przez automatyczne procedury weryfikujące poprawność określenia producenta z występującym na liście dopuszczalnych.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Już to wyjaśniam, gdy tylko dostanę odpowiedź, dam tutaj znać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Wartość jest już poprawiona, dlatego wejdź proszę w zakładkę Moje oferty, zaznacz wszystkie pozycje, a następnie wybierz opcję "Aktualizuj danymi z produktu". 

Aktualizacja.png

Po tej aktualizacji parametry w Twoich ofertach będą w 100% zgodne z parametrami produktu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ Nie muszę nawet tego robić, wszystkie oferty zaktualizowały same wartość. Prawdopodobnie po zmianie na liście dostępnych wartości.

Tak czy inaczej dziękuję za pomoc, zaoszczędziło to nam sporo pracy.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ To rozwiązało problem parametru Producent w kategorii Noski do okularów.

W kategorii: Łańcuszki, sznurki, gumki do okularów (Nr kategorii 310741) jest identyczny problem w parametrze "Marka"

Na liście do wyboru jest wartość "Anna's14" zamiast "AnnA's14"

Będę wdzięczny za próbę kontynuacji zmiany.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Ok, już działam, ale wspólnie musimy poczekać do poniedziałku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma W kategorii, którą wskazałeś, również poprawiliśmy błędy, ale gdybyś miał jeszcze jakiekolowiek problemy, pisz tutaj śmiało. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów