Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość (Poza zgłaszaniem błędu w produkcie które tylko chwilowo odkłada problem w czasie) rozwiązania następującego problemu.
Allegro (co swoją drogą oburzające) samo zmienia parametry oraz tytuły moich ofert! Zmienia je z parametrów poprawnych na parametry fałszywe, wprowadza to na pewno wielu klientów w błąd.
Zgłaszanie błędów w produkcie niczego tak na prawdę nie zmienia.
Czy jest sposób na zatrzymanie tego destruktywnego działania na moich ofertach oraz automatycznego powrotu do parametrów które były pierwotnie?
Tak jak pisałem nie interesuje mnie porada "Proszę zgłosić błąd w produkcie i czekać aż i tak niczego to nie da"
Interesuje mnie sensowne rozwiązanie problemu oraz opcja błyskawicznego powrotu do pierwotnych parametrów, ponieważ przepraszam najmocniej ale ręczne wklepywanie parametrów od nowa w ponad 100 produktach nie jest czymś czym chciałbym się obecnie zajmować.
Pozdrawiam
@annas14-firma Jeśli Twoje zgłoszenia z tym uzasadnieniem będą odrzucone lub wartość automatycznie wróci do błędnej, daj mi proszę tutaj znać, Będę działać w tej sprawie.
@_HolaOla_ Zgłosiłem wczoraj zmianę producenta w 10 produktach. Wszystkie zostały pomyślenie zweryfikowane - przykład:
Niestety, w żadnym z 10 przypadków zmiana nie jest widoczna ani w produkcie, ani w powiązanych z nimi ofertach.
Przepuszczam, że zmiany po ich wprowadzeniu zostały skorygowana przez automatyczne procedury weryfikujące poprawność określenia producenta z występującym na liście dopuszczalnych.
@annas14-firma Już to wyjaśniam, gdy tylko dostanę odpowiedź, dam tutaj znać.
@annas14-firma Wartość jest już poprawiona, dlatego wejdź proszę w zakładkę Moje oferty, zaznacz wszystkie pozycje, a następnie wybierz opcję "Aktualizuj danymi z produktu".
Po tej aktualizacji parametry w Twoich ofertach będą w 100% zgodne z parametrami produktu.
@_HolaOla_ Nie muszę nawet tego robić, wszystkie oferty zaktualizowały same wartość. Prawdopodobnie po zmianie na liście dostępnych wartości.
Tak czy inaczej dziękuję za pomoc, zaoszczędziło to nam sporo pracy.
@_HolaOla_ To rozwiązało problem parametru Producent w kategorii Noski do okularów.
W kategorii: Łańcuszki, sznurki, gumki do okularów (Nr kategorii 310741) jest identyczny problem w parametrze "Marka"
Na liście do wyboru jest wartość "Anna's14" zamiast "AnnA's14"
Będę wdzięczny za próbę kontynuacji zmiany.
@annas14-firma Ok, już działam, ale wspólnie musimy poczekać do poniedziałku.
@annas14-firma W kategorii, którą wskazałeś, również poprawiliśmy błędy, ale gdybyś miał jeszcze jakiekolowiek problemy, pisz tutaj śmiało.