anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ograniczenie funkcjonalności konta z winy kupującego

arturhei
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam taki problem, że czynności na moim koncie zostały ograniczone z powodu nierozwiązanej dyskusji, która dotyczyła złożonej przez kupującego nierozwiązanej reklamacji. Reklamacji nie możemy do dnia dzisiejszego rozwiązać, ponieważ klient nie odesłał do nas towaru na który rzekomo składa reklamację, ale natarczywie domaga się zwrotu kasy. Klient zwrócił sie z problemem do Allegro Protect i przez to przyblokowane jest nasze konto. Allegro nakazało kupującemu odesłąnie do nas wadliwego towaru (czyli zauważyło jego niewywiązanie się z podstawowej czynności), ale czy on to wykona i kiedy, tego nie wie nikt ale sprzedającego trzeba ukarać. I tak możemy czekać nie wiadomo jak długo. Prawa kupującego są ponad wszystko a gdzie jest pomoc i wsparcie dla sprzedających? Tego można poniewierać i ograniczać mu działania na koncie. Masakra, bez komentarza. Może ktos w Allegro zacznie trochę myśleć i wyciągać konsekwencje równiez z nieuczciwych kupujących.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

To wszystko za daleko się posuwa, oczywiście że powinni wyciągną konsekwencje w stosunku do kupującego, ale nieuczciwi są po obu stronach.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 Allegro niestety wyhodowało rzeszę roszczeniowych, zadufanych w sobie kupujących, którzy uważają, że im wszystko wolno i nie mają żadnych obowiązków. A jak ich wyprowadzisz z błędu, to obraza majestatu.

Najnowszy przykład, z dzisiaj - klientka (spółka cywilna) zamówiła zamrażarkę.
Zamówienie 23.03. Wysyłka tego samego dnia.
Dzisiaj (29.03) mail - gdzie moja przesyłka, kuriera wczoraj nie było mimo zapowiedzi.
Sprawdzamy tracking - doręczenie 24.03 (nieudane, klient nieobecny), doręczenie 27.03 (nieudane, klient nieobecny).
Pytamy, gdzie miała napisane, że kurier miał być wczoraj (28.03) - "no na allegro przy zamawianiu pisało)...
Mówimy, to przewidywany przez Allegro czas dostawy, prawdziwy jest zawsze w trackingu - "a mnie to nie interesuje, poza tym jestem w gabinecie po 15-ej i tak ma kurier przyjechać!"
No to tłumaczymy, kurier dowozi przesyłki 8-20, zamówienie palety na węższy przedział, o ile byłoby możliwe w ogóle dla danego kodu pocztowego, to dopłata do przesyłki wyniesie ok. 300 zł.
Reakcja kupującej? "Wy złodzieje, naciągacze, chyba kpicie! Ja nie będę cały dzień siedzieć i czekać na kuriera! Poza tym on ma wcześniej zadzwonić!"
I oczywiście otwarta dyskusja...

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

to niech zlozy do kuriera reklamacje ja wyjasnia w 5sekund

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Należało wezwać kupującego do odesłania rzeczy, a jeśli tego nie zrobił odrzucić reklamację.

oznacz moderatorów

arturhei
#9 Pomysłodawca#

Tak w dyskusji z kupującym wzywaliśmy 4 razy ale on upierał się a końcowo wezwał allegro z programu ochrony kupującego aby oddać mu kasę bez odesłania towaru, totalna bzdura teraz blokada konta allegro cały ten syf. Ty masz załatwiać tematy szybko po kupujący to "Pan" który może wszystko. Jak tutaj przyjąć reklamację na zbite lusterko , uszkodzenie mechaniczne przez kupującego ale nie on chce zwrot pieniędzy. Oczywiście allegro ciśnie na zwrot pieniędzy. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@arturhei  na przyszłość jak nie odeśle do 14 dni odrzucaj reklamację w dyskusji, bo teraz reklamacja jest uznana a skoro uznałeś bez zwrotu towaru to oddaj kasę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

arturhei
#9 Pomysłodawca#

nie jest rozwiązana bo kupujący nie odesłał uszkodzonego towaru a tylko napisał że ma zamiar zgłosić reklamację poprzez dyskusję, teraz czekamy aż "Pan" odeśle towar.  Bez oględzin uszkodzeń jak chcesz rozpatrywać?

oznacz moderatorów

IZULA50
#11 Animator#

Kupujący ma prawa ale i obowiązki ale to allegro przyzwoliło na to ze kupujący swoje obowiązki mają w nosie 

oznacz moderatorów