Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Często zdarza mi się sprzedawać drukarki z Parametrem "uszkodzone"
1. Mam problem ze zwrotami , sprzedaje uszkodzone drukarki , często zakupu dokonują domorośli serwisanci. Gdy nie potrafią naprawić sprzętu dokonują zwrotu.
Jest to bardzo problematyczne bo czasami jeden sprzęt wraca kilkukrotnie generując bardzo wysokie koszty obsługi. (drukarki które do mnie wracają nie mają śladów użytkowania czy rozkręcania więc nie mogę odrzucić zwrotu)
Czy istnieje sposób na ograniczenie możliwości zwrotu ?
2. Identyczny problem mam z używanymi sprawnymi częściami które również sprzedaje , kowalski bez wiedzy fachowej kupuje części i często wymienia je w ciemno nie mając pojęcia co jest uszkodzone w jego sprzęcie. Raz kupi płytę główną odda , później zasilacz odda , następnie wyświetlacz i również odda , ostatecznie zostaje z 3 zwrotami i zerową sprzedażą.
Jest to strasznie frustrujące , i prowadzi do granicy opłacalności takiej sprzedaży.
W jaki sposób się przed tym ustrzec ?
Gdy sprzedajesz jako firma nie masz możliwości przed tym się ustrzec. Zwroty bez podania przyczyny musisz przyjmować.
Podnieś ceny do takiego poziomu żebyś był zadowolony pomimo dużej ilości zwrotów ..
Jeżeli jest to zakup konsumencki nie możesz ograniczyć zwrotów bez podania przyczyny, możesz obniżyć zwrot jeżeli zostanie uszkodzony, rozkręcany itd, ale piszesz że nie ma śladów więc podnieść cenę.