Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hallo wszystkim 🙂
Przestrzegam przed serwisem Allegro, które stosuje nieuczciwą praktykę względem sprzedawcy. Opis skrócony poniżej.
Klient zakłada nam dyskusję bo ma zastrzeżenia, że jedna śrubka od mocowania kosza do roweru chodzi za ciężko, więc odpowiadamy aby skorzystał z darmowego zwrotu Allegro i odesłał nam towar do wymiany. Klient odsyła, po czym paczka ginie, klient sie pyta czy doszła. my na to już nie odpowiedzieliśmy bo przecież ma numer przesyłki, jak byśmy mieli każdemu za niego sprawdzać numer przesyłki pracowali byśmy u przewoźników na infolinii 🙂
i teraz najlepsze, serwis Allegro nakłada nam ograniczenia na konto i stwierdza, że do puki nie wyjaśnimy problemu z kupującym czyli domniemam, że nie wyślemy mu części, która zaginęła jadąc przesyłką Allegro to ograniczeń nam nie ściągnie. W skrócie chcą abyśmy wysłali klientowi reklamację rozpatrzoną pozytywnie, której nie otrzymaliśmy 🙂
Odpowiedź od Allegro
Piszę do Państwa z powodu nałożonych na konto ograniczeń wynikających z naruszenia punku 10.2 Regulaminu Serwisu w dyskusji z kupującym ......
Regulamin w tej sytuacji zobowiązuje Państwa do aktywnego uczestnictwa w dyskusji i wypowiadania się w sposób wyczerpujący i merytoryczny.
Proszę o wyjaśnienie sprawy kupującego, po rozwiązaniu jej, proszę o ponowną wiadomość.
Brawo serwis Allegro za tak nieuczciwe postępowanie 🙂
Proszę bardzo odsyła samodzielnie czy jako zwrot Smart? pytanie zasadnicze, jak ze Smartem to wy i Allegro odpowiadacie za przesyłkę a nie kupujący, więc należy załatwić sprawę i rozwiązać problem kupującego.
My bardzo chcemy rozwiązać problem bo od tego jesteśmy, czemu Allegro nakłada ograniczenia i wszystko zrzuca na nas nakładając ograniczenia na konto? Wyjaśnisz mi to? 🙂
Jak tylko otrzymalibyśmy reklamację od razu byśmy ją rozpatrywali by klient czekał jak najkrócej 🙂
Przesyłka SMART, odpowiada Allegro, a nie my bo to oni mają podpisaną umowę z przewoźnikiem 🙂
Brak odpowiedzi na wiadomość albo dyskusje to blokada
mimoze klient ma możliwość sprawdzić samodzielnie o co pyta to system widzi pytanie bez odpowiedzi
i automat leci z blokada
musiszn rzucić choćby kropka. Bot nie bada jakości odpowiedzi tylko jej istnienie
@raj_zwierzecy cóż ja myśle że blokada nie została nałożona za rozpatrzenie reklamacji lub nie lecz raczej za unikanie lub lawirowanie w dyskusji cyt: "Regulamin w tej sytuacji zobowiązuje Państwa do aktywnego uczestnictwa w dyskusji i wypowiadania się w sposób wyczerpujący i merytoryczny."
Czyli przyczyna nie była sama sytuacja z zaginieciem przysyłki i nieuznaniem reklamacji lecz raczej problemy z sama dyskusją.
Niezaleznie od paczek i reklamacji dyskusjami warto sie zainteresowac . Aha no i jeśli paczka nie dotarła reklamacje można z tego powodu odrzucić lecz nalezy pamietać o OBLIGATORYJNYM 14 DNIOWYM TERMINIE. Nieodrzucenie reklamacji z tyt niezgodności z umową do 14 dni powoduje że po tym terminie zostaje ona uznana z mocy prawa wiec jeśli ten termin minąl to z mocy prawa reklamacja została uznana a Wy powinniście spełnić żądania kupujacego zupełnie niezależnie od losów przesyłki
@raj_zwierzecy to Wasz błąd , a leży on tu cyt ,,klient sie pyta czy doszła. my na to już nie odpowiedzieliśmy bo przecież ma numer przesyłki ,, resztę elegancko opisał Wam @_Likos_