
gadzetyewentowe
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-02-2024
13:17
Dzień dobry,
piszę w sprawie określania szacowanego czasu przesyłki dla kupujących. Paczki wysyłamy na czas a szacowany czas jest wydłużony który widzi klient, może robimy gdzieś błąd ?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-02-2024
13:20
@gadzetyewentowe Przewidywany czas wysyłki jest liczony na podstawie ostatnich 30-60 dni (w zależności od liczby zamówień). Jeśli wcześniej nadawałeś paczki z opóźnieniem, to system wylicza późniejsze niż deklaracja czasy dostawy.
oznacz moderatorów

gadzetyewentowe
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-02-2024
21:59
to był nasz błąd, zaznaczona była opcja Natychmiast a kurierzy odbierali paczki z opóźnieniem i algorytm swoje zrobił. zmieniliśmy na 1 dzień i jest poprawa 🙂
oznacz moderatorów