Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakis problem w odpowiadaniu na tiikety? Prwadopodobnie część pracowników allegro pracuje zdalnie, ale zazwyczaj szybko otrzymywałam odpowiedź w razie problemu. A tu czekam juz od bodaj 6 maja i cisza. Ponowiłam 9.maja i nadal cisza.
A może gdzieś mój tiket wisi i czeka w kolejce? Jakby co numer: 09366024
@AptekaNatolinska poprosiłam o odpowiedź w Twoim zgłoszeniu.
A co się będą zajmować Twoimi problemami.. 😉 Im się nie spieszy, tradycyjnie. A swoją drogą - tylko na Allegro jest możliwe, by czekać tygodniami na załatwienie spraw, które inne firmy, dbając o klienta, załatwiają od ręki. Tak to jest, jak nie ma realnej konkurencji - można olewać, bo klient i tak nie ma gdzie pójść.
@Vryko Wręcz przeciwnie, spieszy nam się nawet bardzo, aby zarówno Kupujący jak i Sprzedający otrzymali odpowiedź tak szybko, jak tylko to możliwe. Aktualna sytucja jest nietypowa dla nas wszystkich. Jaki mielibyśmy cel, aby olewać naszych klientów?
@_HolaOla_ Przecież widzę. Czytam, wyciągam wnioski. I o ile Wy - tu, na Gadane, faktycznie pomagacie, to już w przypadku konsultantów (oraz "konsultantów") nie jest to takie oczywiste. Doceniam Twoje zaangażowanie i chęć chronienia kolegów (choć nie wiem czy wynika to z Twojej dobroci czy z naiwności ;)) ale fakty są, jakie są.
Obsługa klienta bywa tutaj naprawdę tragiczna, co nie powinno się zdarzać firmie, która tan bardzo, jak Allegro, dba o renomę.
PS - może - skoro mamy nietypową sytuację, ktoś z zarządu mógłby pomyśleć o pracy zdalnej dla konsultantów? Bo skoro nie mogą teraz pracować - widocznie pracowali w siedzibie firmy. A mogli by z domu..
@_HolaOla_ Skoro ustaliliście zasady to ich przestrzegajcie i będzie dobrze a jeżeli nie chcecie albo jest inna pzryczyna to należy poinformować społeczność Allegro Pozdrawiam
@LEW433 Nie do końca rozumiem co masz na myśli, czego według Ciebie nie chcemy?
@Vryko Twoja teza dotyczyła czasu odpowiedzi na zgłoszenia i to do tej kwestii odniosłam się w swojej wypowiedzi. Natomiast sam poziom obsługi klienta to odrębny temat i oczywiście masz prawo do własnej opinii, jednak wrzucanie wszystkich do jednego wora nie jest do końca sprawiedliwe. Skąd w ogóle pojawiły się u Ciebie wnioski, że tak nie jest i nasi konsultanci nie mogą teraz pracować z domu? I naprawdę uważasz mnie za naiwną? 😞
@_HolaOla_ Z pełnym szacunkiem - Olu - pracujesz w korporacji. Wiara w to, że każdy w tejże wypełnia swoje zadania perfekcyjnie, moim zdaniem, jest naiwna. Bo nie chcę wierzyć z to, że po prostu bronisz kolegów dla zasady, w imię źle pojętej solidarności. A skąd pojawił się u mnie wniosek o tym, że konsultanci nie pracują zdalnie? Z uwagi na informacje jakie się pojawiają (pojawiały) na stronach Pomocy - o tym, że załatwienie sprawy może trwać dłużej w związku z epidemią. Logicznym wydawał się wniosek, że jeśli by wszyscy pracowani zdalnie, było by ich dokładnie tyle samo, ergo - nie powinno być większych opóźnień w ich pracy. Jedno, czego nie wziąłęm pod uwagę, to fakt zwiększonego ruchu w sieci. Więc być może się myliłem.
@_HolaOla_ Chodzi o czas reakcji i odpowiedzi ,pytania od kupujących ,sprzedających Często tu piszą o braku waszej reakcji (coś w tym musi być )
12. maja.2020 godzina 22:58 idę spać po wyczerpujacym dniu pracy w aptece, ODPOWIEDZI od Allegro BRAK !!