anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

OPŁATY DODATKOWE DPD

Karton-Box
#1 Nowicjusz#

Cześć wszystkim, 
w maju zauważyliśmy na naszym koncie opłaty dodatkowe DPD. Od tego momentu zaczęliśmy notorycznie monitorować sytuacje i składać reklamacje. 
Oczywiście 3/4 zawsze się nie zgadzało, jak nie więcej.
Ze wszystkich złożonych reklamacji, rozpatrzona została tylko jedna (!). Reszta sobie wisi, a jak tylko kontaktujemy się z Allegro to nas zbywają i nic z tym nie robią. Dodam, że najstarsza jest z MAJA
Co mamy w tej sytuacji zrobić? 
Co chwile doliczane są nowe opłaty, dochodzą kolejne reklamacje...
Pisaliśmy na chat, przez e-mail...    

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Karton-Box. Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, jednak proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Reklamacje przekazujemy do przewoźnika, ponieważ to od niego otrzymujemy informacje o naliczeniu opłat dodatkowych. Twoja sprawa jest weryfikowana i otrzymasz informacje, gdy tylko dostaniemy odpowiedź od przewoźnika. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@Sa_nova Ustawowe 30 dni na rozpatrzenie reklamacji na Allegro nie obowiązuje? Gdzie w ustawie jest zapis, że weryfikacje z przewoźnikiem mogą ten czas wydłużyć? Reklamacje złożone w maju, teraz mamy wrzesień, a ty prosisz o cierpliwość? Aż nie wierzę co się z Allegro porobiło.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

Karton-Box
#1 Nowicjusz#

No właśnie - głównie chodzi też o to, że nikt nie dotrzymuje terminów!! 
Cierpliwi byliśmy wystarczająco długo. 
Ciekawe, że przewoźnik ma czas na dodawanie kolejnych opłat, ale rozpatrzenie reklamacji nie.

oznacz moderatorów