Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
w maju zauważyliśmy na naszym koncie opłaty dodatkowe DPD. Od tego momentu zaczęliśmy notorycznie monitorować sytuacje i składać reklamacje.
Oczywiście 3/4 zawsze się nie zgadzało, jak nie więcej.
Ze wszystkich złożonych reklamacji, rozpatrzona została tylko jedna (!). Reszta sobie wisi, a jak tylko kontaktujemy się z Allegro to nas zbywają i nic z tym nie robią. Dodam, że najstarsza jest z MAJA!
Co mamy w tej sytuacji zrobić?
Co chwile doliczane są nowe opłaty, dochodzą kolejne reklamacje...
Pisaliśmy na chat, przez e-mail...
Cześć, @Karton-Box. Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, jednak proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Reklamacje przekazujemy do przewoźnika, ponieważ to od niego otrzymujemy informacje o naliczeniu opłat dodatkowych. Twoja sprawa jest weryfikowana i otrzymasz informacje, gdy tylko dostaniemy odpowiedź od przewoźnika.
@Sa_nova Ustawowe 30 dni na rozpatrzenie reklamacji na Allegro nie obowiązuje? Gdzie w ustawie jest zapis, że weryfikacje z przewoźnikiem mogą ten czas wydłużyć? Reklamacje złożone w maju, teraz mamy wrzesień, a ty prosisz o cierpliwość? Aż nie wierzę co się z Allegro porobiło.
No właśnie - głównie chodzi też o to, że nikt nie dotrzymuje terminów!!
Cierpliwi byliśmy wystarczająco długo.
Ciekawe, że przewoźnik ma czas na dodawanie kolejnych opłat, ale rozpatrzenie reklamacji nie.