anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja anulowania zakupu we wszystkich ofertach - zmiana już 1 lipca

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Kończy się roczny okres przejściowy, w którym mogliście przygotować się do obsługi anulowanych zamówień. Już 1 lipca 2021 włączymy możliwość anulowania zakupu w ofertach wszystkich sprzedających.

Anulowanie zakupu to wygodna forma rezygnacji, gdy klient np. pomyli się podczas składania zamówienia. Eliminuje ona konieczność kontaktu, co pozwala zaoszczędzić czas. Korzystacie na tym zarówno Wy, jak i kupujący.

Możecie też włączyć automatyczny zwrot wpłaty

Zachęcamy Was również do włączenia automatycznego zwrotu wpłaty dla anulowanych zamówień. Ta opcja zadziała, jeśli będziecie mieć na saldzie Allegro Finanse odpowiednią kwotę. Kupujący natychmiast dostanie zwrot swojej wpłaty, a Wy otrzymacie zwrot prowizji za to zamówienie.

Szczegóły zmiany

Od 1 lipca będziemy automatycznie anulować nieopłacone zamówienia:

  • w ofertach Kup Teraz - jeżeli klient wybierze opcję płatności z góry i nie opłaci swojego zakupu w ciągu 7 dni;
  • w licytacjach - jeśli klient wygra licytację, wybierze opcję płatności z góry i nie opłaci zakupu w ciągu 30 dni.

Udostępnimy Wam również opcję ustawienia własnego terminu (nie krótszego niż 7 dni), po którym automatycznie anulujemy nieopłacone zamówienie.

Jeszcze przed 1 lipca możliwość anulowania zakupu możecie udostępnić w swoich ofertach, wybierając odpowiednią opcję w ustawieniach Zamówień. Nie ma sensu czekać!

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

mdrogeria
#21 Demiurg#

 Złotko chodzi nam o ten zapis - Od 1 lipca będziemy automatycznie anulować nieopłacone zamówienia:

Czy do /w ten sposób anulowanej/  transakcji kupujący będzie miał możliwość wystawienia oceny sprzedawcy

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mdrogeria  jeżeli będą mogli wtedy też wystawić komentarz to będzie krulestwo

ze strony allegro

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pulkownik66 Mam nadzieję , że temat jest dopracowany lub dopracowywany przed jego wdrożeniem . Podpisuję się pod nim obydwoma rękami , ale ....

Jeśli kupujący będzie miał możliwość ocenić tak anulowaną transakcję  to w końcu za co ta ocena 

produktu nie widział

temat obsługi nie występuje 

koszt wysyłki również 

Za brak możliwoście sfinalizowania transakcji ???? ostatecznie allegro anulowało ,a nie sprzedawca !!!!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria @pulkownik66 @_pankowalski_ spieszę z wyjaśnieniem 🙂 Samo anulowanie będzie działać tak samo, czyli Kupujący nie będzie mógł ocenić anulowanego zamówienia ani założyć dyskusji bez względu na to czy sam je anuluje czy zrobimy to za niego.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 😀 mam bana na fotki , ale ogromna buźka dla Ciebie 😀 nawet dwie .

oznacz moderatorów

SwistakPakuje_pl
#7 Wielbiciel#

Sprzedajemy produkty personalizowane, często zanim Klient zgłasza chęć anulowania zakupu my już mamy wykonany produkt z jego imieniem. Czyli w tej sytuacji wyrzucamy produkt do kosza (a są to produkty za 60-80zł) Jak allegro się do tego odniesie? Przecież to dla nas niewiarygodne straty. Czy ktoś pomyślał o sprzedawcach sprzedających produkty personalizowane??

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SwistakPakuje_pl Kupujący mogą anulować zamówienie dopóki Sprzedający nie zacznie go realizować, dlatego w Twoim przypadku najlepszą metodą jest regularne i precyzyjne zmienianie statusów w zakładce Zamówienia. Gdy zmienisz status na: 

      • w realizacji,
      • przygotowane do wysyłki,
      • wysłane

Kupujący nie będzie miał dostępnej opcji anulowania zakupu w naszym systemie.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@nat_not Co mam zrobić jak mam  takich stałych klientów którym zezwalam na licytację w moich aukcjach dłużej niż 1 miesiąc ? Są to dla mnie pewni i wiarogodni klienci którym chętnie szedłem na rękę i mogli licytować aż sami powiedzieli basta i opłacili aukcje.Nie mogę ustawić takiego wariantu dla wszystkich a w licytacjach nigdy nikt nie wie kto będzie licytował .

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

A czy w aukcjach od prywatnych sprzedających także będzie guzik anulowania? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@exoryna  Od 1 lipca anulowanie zakupu będzie dostępne w ofertach wszystkich Sprzedających z kont firmowych. Prywatnych Sprzedających ta zmiana nie dotyczy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów