Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kończy się roczny okres przejściowy, w którym mogliście przygotować się do obsługi anulowanych zamówień. Już 1 lipca 2021 włączymy możliwość anulowania zakupu w ofertach wszystkich sprzedających.
Anulowanie zakupu to wygodna forma rezygnacji, gdy klient np. pomyli się podczas składania zamówienia. Eliminuje ona konieczność kontaktu, co pozwala zaoszczędzić czas. Korzystacie na tym zarówno Wy, jak i kupujący.
Możecie też włączyć automatyczny zwrot wpłaty
Zachęcamy Was również do włączenia automatycznego zwrotu wpłaty dla anulowanych zamówień. Ta opcja zadziała, jeśli będziecie mieć na saldzie Allegro Finanse odpowiednią kwotę. Kupujący natychmiast dostanie zwrot swojej wpłaty, a Wy otrzymacie zwrot prowizji za to zamówienie.
Szczegóły zmiany
Od 1 lipca będziemy automatycznie anulować nieopłacone zamówienia:
Udostępnimy Wam również opcję ustawienia własnego terminu (nie krótszego niż 7 dni), po którym automatycznie anulujemy nieopłacone zamówienie.
Jeszcze przed 1 lipca możliwość anulowania zakupu możecie udostępnić w swoich ofertach, wybierając odpowiednią opcję w ustawieniach Zamówień. Nie ma sensu czekać!
la_nikaZłotko chodzi nam o ten zapis - Od 1 lipca będziemy automatycznie anulować nieopłacone zamówienia:
Czy do /w ten sposób anulowanej/ transakcji kupujący będzie miał możliwość wystawienia oceny sprzedawcy
@mdrogeria jeżeli będą mogli wtedy też wystawić komentarz to będzie krulestwo
ze strony allegro
pulkownik66 Mam nadzieję , że temat jest dopracowany lub dopracowywany przed jego wdrożeniem . Podpisuję się pod nim obydwoma rękami , ale ....
Jeśli kupujący będzie miał możliwość ocenić tak anulowaną transakcję to w końcu za co ta ocena
produktu nie widział
temat obsługi nie występuje
koszt wysyłki również
Za brak możliwoście sfinalizowania transakcji ???? ostatecznie allegro anulowało ,a nie sprzedawca !!!!
@mdrogeria @pulkownik66 @_pankowalski_ spieszę z wyjaśnieniem 🙂 Samo anulowanie będzie działać tak samo, czyli Kupujący nie będzie mógł ocenić anulowanego zamówienia ani założyć dyskusji bez względu na to czy sam je anuluje czy zrobimy to za niego.
la_nika 😀 mam bana na fotki , ale ogromna buźka dla Ciebie 😀 nawet dwie .
Sprzedajemy produkty personalizowane, często zanim Klient zgłasza chęć anulowania zakupu my już mamy wykonany produkt z jego imieniem. Czyli w tej sytuacji wyrzucamy produkt do kosza (a są to produkty za 60-80zł) Jak allegro się do tego odniesie? Przecież to dla nas niewiarygodne straty. Czy ktoś pomyślał o sprzedawcach sprzedających produkty personalizowane??
@SwistakPakuje_pl Kupujący mogą anulować zamówienie dopóki Sprzedający nie zacznie go realizować, dlatego w Twoim przypadku najlepszą metodą jest regularne i precyzyjne zmienianie statusów w zakładce Zamówienia. Gdy zmienisz status na:
Kupujący nie będzie miał dostępnej opcji anulowania zakupu w naszym systemie.
@nat_not Co mam zrobić jak mam takich stałych klientów którym zezwalam na licytację w moich aukcjach dłużej niż 1 miesiąc ? Są to dla mnie pewni i wiarogodni klienci którym chętnie szedłem na rękę i mogli licytować aż sami powiedzieli basta i opłacili aukcje.Nie mogę ustawić takiego wariantu dla wszystkich a w licytacjach nigdy nikt nie wie kto będzie licytował .
A czy w aukcjach od prywatnych sprzedających także będzie guzik anulowania?