anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opinie klientów i gwiazdki....

e-altech_pl
#9 Pomysłodawca#

....czyli to co boli najbardziej.

Brakuje mi dwóch małych, a istotnych zmian:

1. Jeśli aukcja spełnia wymogi SMART - koszt wysyłki oceniany z automatu na 5 gwiazdek, bez względu czy klient z owego SMARTA korzysta 

2. Przy wystawieniu zaniżonej ilości gwiazdek - konieczność dodania opisu.

Jako sprzedawcy chcielibyśmy, aby kupujący uzasadnił co przyczyniło się do tego, że transakcja nie była idealna, co możemy poprawić. Dostając 1 gwiazdkę za kontakt nic mi to nie mówi.... Ale też eliminowałoby to zaniżanie gwiazdek "ot tak"

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

pogotowie-it
#13 Ambasador#
  1. Kupujący nie ma możliwości oceny przesyłki tylko i wyłącznie jeśli przesyłka  jest SMART czyli tak jak mówisz spełnia wymogi.
    Co do oceny kosztów wysyłki w ogóle nie powinno to być oceniane, gdyż to kupujący sam wybiera taką nie, a inna formę wysyłki.

  2. Z drugim punktem się zgadzam. Ale z tym, że przy każdym zaniżeniu gwiazdek powinien być opis.

    Jeśli kupujący wybiera przesyłkę do paczkomatu za 8,99 i tu kilkukrotnie zdarzyło  mi się, że kupujący nie dał kompletu gwiazdek za koszt wysyłki, a to samo Allegro narzuca taki a nie inny koszt wysyłki do paczkomatu.

 

 

oznacz moderatorów

e-altech_pl
#9 Pomysłodawca#

1. bez względu na to czy klient ma smarta czy nie ocena powinna mieć 5 gwiazdek

oznacz moderatorów

ozyrys90
#9 Pomysłodawca#

"1. Jeśli aukcja spełnia wymogi SMART - koszt wysyłki oceniany z automatu na 5 gwiazdek, bez względu czy klient z owego SMARTA korzysta "

to byłoby całkiem, całkiem...bo krew zalewa, gdy sprzedajmy coś, co łapałoby się pod SMART, jest wysłane najtaniej jak tylko się da (czyli przez ofertę InPostu dla Allegro), a ktoś daje 3 gwiazdki (przy zakupie produktu kosztującego ok, 30-40 zł). I co wtedy zrobić? A tak byłby spokój.

oznacz moderatorów

misia_la
#10 Popularyzator#

Och, zdecydowanie się zgadzam, z tym obcinaniem gwiazdek... Dla mnie najlepsze jest jak ktoś ocenia mój produkt daje 4* i pisze super produkt albo świetny towar...

oznacz moderatorów

pogotowie-it
#13 Ambasador#

@misia_la 

Albo ma przesyłkę z dnia na dzień i nie dostaje się  

Takich ludzi to ja już nie rozumiem.

Zawsze wysyłam tego samego dnia. W 90% przypadków przesyłka jest z dnia na dzień i klienta, a zdarza się, że urwana gwiazdka za dostanę 😩

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

Pamietam ze starego Cafe Allegro, Klient ( a raczej : Pacjent ) kupił  rano, zrobił przelew i wieczorem wysłał email że musi wystawić negatyw bo jeszcze nie ma produktu..

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

pogotowie-it
#13 Ambasador#

@pinsplashTo takie wynalazki teraz są także.

Mi pojechał ktoś po gwiazdkach, bo zamówił do paczkomatu i tymczasowo wsadzili mu do innego w docelowym nie było miejsca.

Nawet delikwent nie przeczytał maila z informacją dlaczego 😒

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

Nie, mój TOP OF THE TOP to gość który zapłacił mi za przesyłkę X ( tyle było na stronie aukcji). Okazało się że pomyliłem wagi i przesyłka kosztowała X+30%. Moja wina, więc wziąłem koszt na siebie - gość zapłacił o 30% mniej za przesyłkę niż powinien. I dostałem w komencie i po gwiazdkach " że go oszukałem bo podałem inną kwotę za przesyłkę a rzeczywista była inna"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ozyrys90
#9 Pomysłodawca#

A co powiecie na zamówienie wieczorem, ok. 21:00, po czym następnego dnia rano ok. 8:00 przychodzi mail pełen oburzenia, że czemu nie ma jeszcze numeru przesyłki (i oczywiście kilka wykrzykników - myślę, że to powinien być nowy klawisz - specjalnie dla "specjalnych" kupujących na Allegro 😀 )

oznacz moderatorów

AutoCzesciWschod
#9 Pomysłodawca#

Każdy sprzedawca ma inne ceny wysyłek z firmami 

Jeden wysyła 40 paczek drugi 100 a trzeci 1000 miesięcznie 

Normalne że ten co wysyła 1000 ppaczek będzie miał najniższa cene wysyłki tym samym kurierem np DHL

Jak pisałem w innym poscie kliencie widzą jakie są ceny i się z nimi godzą . 

oznacz moderatorów

AutoCzesciWschod
#9 Pomysłodawca#

Właśnie dzisiaj dostałem komentarz pozytywny 🙂 

niestety dostałem jedna gwiazdkę za koszt wysyłki 😂 koszt wysyłki to 8.99 inpost paczkomat - dalej dla klienta  za drogo 

Niestety dzięki temu straciliśmy status super s.. a co za tym idzie ukrycie ofert przez algorytm Allegro 

 

Zadzwonilismy do Allegro ich odpowiedz mnie rozwaliła ! 
kulujacy ma prawo do wyrażenia swojej opinii i dania jednej gwiazdki ponieważ dla niego 8.99 może być to wygórowana cena wysyłki . Allegro nie może ingerować w ta opinie kupującego , przykro nam . 

 

Dodam ze przedmiot został sprzedany 20 Października 10 rano ( kupujący poprosił o szybka wysyłkę ) wysłaliśmy tego samego dnia , następnego paczka była w paczkomacie ( oczywiście reszta gwiazdek również poucinania ) 

 

komentarze nie są adekwatne  i czas najwyższy zakasać rękawy i zmienić ten dziecinny system oceniania sprzedających 

 

oznacz moderatorów

misia_la
#10 Popularyzator#

@AutoCzesciWschod Skąd ja to znam, mi odpowiedzieli, że ocena przez kupującego kosztów wysyłki jest subiektywna i dziś każdy oczekuje, aby wysyłka była za darmo (dodam temat dotyczył sprzedaży 1 szt. produktu o dł. 180 cm za 5 zł, więc idąc za radą Allegro i wysyłając go za darmo trochę dopłaciłabym do interesu 😂). Mając 100% zadowolenia kupujących i  zero negatywów dzięki ocenie kosztów wysyłki nie będę już niedługo super sprzedawcą 😣 smutne, ale to kupujący tu rządzą w myśl zasady "klient nasz pan" i "klient zawsze ma rację", ja takich delikwentów umieszczam na czarnej liście.

oznacz moderatorów

AutoCzesciWschod
#9 Pomysłodawca#

Przykro mi to powiedzieć ale Allegro ma zły system oceniania 

rozumiem ze im się wydaje najlepiej ale powinni pytać o rady sprzedających 

 

rozumiem również ze 10 lat temu na Allegro była samowolka dla sprzedających i oni robili co chcieli 

opisy były tak idiotyczne ze nie wiedziałaś co kupujesz samochód czy cegłówke 

mam nadzieje ze w końcu ktoś się za to weźmie ponieważ uderza to w nas a jak już ktoś napisał to my opłacamy ich rachunki i nie ważne czy płacisz faktury na 100 zł czy 10000 zł 

😞 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@AutoCzesciWschod Zapomnij, że Allegro zmieni coś w tej kwestii. Od wielu lat są za kupującymi; to kupujący jest tu panem i władcą, sprzedający mają siedziec cicho i nie margolić. I wszyscy, prócz Ciebie mają serdecznie w nosie, czy będziesz miał status, czy nie. Kwestia gwiazdek i ocen przewija się tu od wielu lat i nic się w tej kwestii nie zmienia, ponieważ Allegro ma taki, a nie inny pomysł. A my, cóż. Jesteśmy tu gośćmi. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

AutoCzesciWschod
#9 Pomysłodawca#

Tylko my tak naprawdę ich opłacamy 

rozumiem ze to cała infrastruktura której w życiu nie pojmę ale muszę zacząć podchodzić inaczej do klientów 

ludzie już uciekają z platformy przenosząc się na inne ( pisze tylko i wyłącznie o swojej kategorii sprzedaży ) 

jest to nie do pojęcia ze można wystawić komentarz po dwóch czy trzech miesiącach i w dodatku pozaniżać wssytko co się da od tak sobie bo ma się takie widzi mi się 

 

Tlumaczylem ze to duży problem , Pani powiedziała ze przekaże to dalej ale ......  Powiedziała tez ze mogę zadzwonić do kupującego ale co to da ? Odbierze małolat ( nikogo nie obrażam ) i zacznie bąkać coś pod nosem a na koniec każe mi spier...... nie ma sensu 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@e-altech_plA ja z uporem maniaka powtarzam że koszt wysyłki NIE powinien być w ogóle oceniany. Koniec kropka.

Kupujący widzi przed zakupem jaki jest koszt i jeżeli się na niego nie godzi = nie kupuje. Proste.

Powinna być oceniana obsługa wysyłki ( pakowanie, szybkość wysyłki itp)

Co do konieczności opisu - zgadzam się

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AutoCzesciWschod
#9 Pomysłodawca#

Mówię to samo od lat 

widzisz cenę ? Nie pasuje Ci to kup u kogo innego . Ja nie stracę a ty oszczędzisz . 
Mamy aukcje sprzed dwóch lat gdzie koszty wysyłki są całkowicie inne niż te z dzisiaj

 

oceny kosztów to nonsens 

oznacz moderatorów