anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

oplacenie prowizji

betterforyou
#7 Wielbiciel#

Czemu zostala na mnie nalozona prowizja 140 zl jesli kupujacy anulowali zamowienie i nic nie sprzedalem i teraz wydzwania do mnie windykacja o splacenie dlugu

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@betterforyou chodzi o zamówienia nr c4ae4e00-e2bc-11ed-9f38-f537f349a6b1, nr e3d9bb30-e2a2-11ed-a104-9f0a4bafed99 i nr e6fff6c0-e1b8-11ed-a4e1-07abc83459eb?
Żadne z nich nie zostało anulowane, kupujący zgłosili, że nie otrzymali zamówień. 
Wniosek o zwrot prowizji został odrzucony, ponieważ Twoja jakość sprzedaży jest nieakceptowalna, a kupujący wskazali, że nie otrzymali zamówień, możesz odwołać się od tej decyzji za pomocą tego formularza

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

betterforyou
#7 Wielbiciel#

ale co to za logika nie sprzedalem wiec nie powinna zostac wzieta prowizja a kupujacy otrzymali zwrot 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@betterforyou w tym artykule znajdziesz zasady przyznawania rabatów transakcyjnych (zwrotów prowizji).
W Twoim przypadku kupujący zgłosili, że nie otrzymali towaru, jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż Neutralny, a kupujący nie odpowiedzieli na wiadomość e-mail na temat tej transakcji. Dodatkowo do każdego zamówienia została założona dyskusja. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów