Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czemu zostala na mnie nalozona prowizja 140 zl jesli kupujacy anulowali zamowienie i nic nie sprzedalem i teraz wydzwania do mnie windykacja o splacenie dlugu
@betterforyou chodzi o zamówienia nr c4ae4e00-e2bc-11ed-9f38-f537f349a6b1, nr e3d9bb30-e2a2-11ed-a104-9f0a4bafed99 i nr e6fff6c0-e1b8-11ed-a4e1-07abc83459eb?
Żadne z nich nie zostało anulowane, kupujący zgłosili, że nie otrzymali zamówień.
Wniosek o zwrot prowizji został odrzucony, ponieważ Twoja jakość sprzedaży jest nieakceptowalna, a kupujący wskazali, że nie otrzymali zamówień, możesz odwołać się od tej decyzji za pomocą tego formularza.
ale co to za logika nie sprzedalem wiec nie powinna zostac wzieta prowizja a kupujacy otrzymali zwrot
@betterforyou w tym artykule znajdziesz zasady przyznawania rabatów transakcyjnych (zwrotów prowizji).
W Twoim przypadku kupujący zgłosili, że nie otrzymali towaru, jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż Neutralny, a kupujący nie odpowiedzieli na wiadomość e-mail na temat tej transakcji. Dodatkowo do każdego zamówienia została założona dyskusja.