Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dotyczy kont prywatnych z opcją automatycznego wznowienia oferty.
System Allegro generuje błąd. Po sprzedaży (gdy była to 1 sztuka) przedmiot jest ponownie wystawiany przez system Allegro - musicie go sami usunąć! W przeciwnym wypadku oferta ta będzie podlegać wszystkim zasadom obowiązującym na Allegro (prowizje, opłaty, opinie). Gdy był to ostatni przedmiot i nie macie innego egzemplarza stanowi to duży problem.
Zgłosiłam to na stronie pomocy Allegro i otrzymałam odpowiedź:
"... Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Rozumiem Pani uwagi co do omawianej funkcjonalności.
Oczywiście zgłosiłam sugestię do dedykowanego zespołu o korektę tej opcji - oferta nie powinna się wznawiać w chwili wyprzedania wszystkich sztuk.
Zgłoszenie sugestii nie jest równoznaczne z tym, że opcja automatycznego wznawiania zostanie wprowadzona.
Mam nadzieję, że nasz zespól przychyli się do prośby.
Pozdrawiam
Łączę się w " bulu". Natychmiast po sprzedaży staram się sprawdzać co zostało sprzedane do końca, ale nie zawsze jest to możliwe więc takich kwiatków trochę zostaje i generują dyskusje. Przy kilku tysiącach aukcji ( a miałam 11 000 ) niestety nie jest to do upilnowania, trzeba by zatrudnić " ludzia " specjalnie tylko do tego. Moim zdaniem jest to ogarnięcia w kilka minut przez średnio rozgarniętego nastolatka, ale jak długo potrwa w Allegro sam Wszechwiedzący nie jest w stanie przewidzieć.
To jest ich celowa robota. Chodzi o zmuszenie sprzedających na kontach prywatnych do przejścia na firmowe. A na firmowych weź potem obsługuj z 5 metod wysyłek w tym przymusowego ona, płać procent od kredytów klientów itp. Nie mówiąc o ciągłych postach w stylu :"aaa miesiąc temu oddałem konto do weryfikacji, kiedy dostanę swoje pieniądze?"
Według nich naprawieniem problemu było poprawienie komunikatu. Dawno temu przez długi czas komunikat był, że sprzedane się niewznawiają, a potem cichaczem się wznawiały. Po zgłoszeniu tu na forum zrobili tę łaskę i naprawili komunikat zamiast błędu...
Sprzedający nie ma już kolejnego egzemplarza ... to system Allegro stworzył ofertę. Jeżeli taka "zdublowana" przez system Allegro oferta sprzeda się, to czy Allegro zwróci pobraną prowizję? Usunie negatyw od wkurzonego klienta za niewysłany towar?
Oczywiście, że nie. Za aukcje odpowiada sprzedający. Jak zwykle wszystko na niego.