Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym zgłosić, że wystawiłem na Allegro lokalnie konsole ASUS ROG za 1500 zł, a ktoś dokonał zakupu. Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem, było to, że nazwa kupującego składała się z samych cyfr. Kupujący wybrał sposób dostawy "Odbiór osobisty, płatność przy odbiorze". Próbowałem skontaktować się z nim, ale dzwoniąc na podany numer usłyszałem, że nie istnieje. W związku z tym skontaktowałem się za pośrednictwem Allegro, jednak kupujący chciał zmienić sposób dostawy na kuriera lub paczkomaty, twierdząc, że sam opłaci koszty wysyłki. Oczywiście, na liście nie było opcji pobrania płatności za mój towar.
Po chwili dostałem maila od Allegro, informującego mnie, że konto tego użytkownika zostało skradzione i zwrócą mi koszty związane z transakcją. Jednak do dnia dzisiejszego nadal mam naliczoną prowizję. Co mam robić teraz opłacać tą prowizje? i czy dostane jej zwrot skoro towaru nie sprzedałem i to nie była moja wina.
Pozdrawiam.
@usui2 Napisz przez formularz kontaktowy, opisz sytuację i poproś o anulowanie prowizji.
Na przyszłość - usuń płatność przy odbiorze bo jeśli ktoś kupi i z jakiegokolwiek powodu nie zapłaci to bez oświadczenia od kupującego o tym, że do transakcji nie doszło nie odzyskasz prowizji i będziesz musiał ją zapłacić.