Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący Scubakusy Nr płatności: f84930e6-2f71-48a0-9929-e6d087d96d46 rozpoczął zakup mojego przedmiotu Oferta: 33864f4a-462c-4e25-a28b-b04f5d10e99b. Po rozpoczęciu zakupu nie doszło do płatności gdyż jak oświadczył kupujący cytuję: "Niestety musiałem dostąpić od zakupu, ponieważ nie mogłem dokonać zapłaty przelewem online. Mojego banku - PKO BP nie było na liście banków z których można zrobić przelew za zakupy na Państwa stronie. Dokonałem już zakupu na stronie która obsługuje mój bank. Pozdrawiam." Proszę o informację czy faktycznie taki problem istnieje a jeżeli tak to kiedy będzie rozwiązany. Z poważaniem
@rako____ Być może w momencie zakupu występowały chwilowe problemy z dostępnością konkretnego banku. W takich przypadkach zwykle rekomendujemy wybór innej metody płatności np. zapłatę kartą lub podjęcie próby opłacenia zamówienia później.
Dziękuję za informację, rozumiem że Allegro udostępnia wszystkie dostępne banki a kupujący mógł wybrać alternatywne metody płatności. Czy płatność BLIK-em również jest dostępna?
@rako____ Tak, płatność BLIKIEM jest dostępna.
Na liście banków, które można wybrać przy opcji szybkiego przelewu online, nie ma wszystkich które istnieją. Znajdują się na niej największe i najpopularniejsze banki, w tym PKO Bank Polski.
Dziękuje za informację. Z poważaniem