Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam wszystkich otrzymałem od allegro informację że kupujący złożył wniosek Wniosek POK i mam wyjaśnić tą sprawę jednak nigdzie nie widzę jaki to kupujący, jak mogę sprawdzić jaki to kupujący pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
W powiadomieniu od Allegro masz wszystko, także login kupującego. Załatw sprawę z kupującym tak, aby był zadowolony, inaczej możesz mieć spore kłopoty, do blokady konta włącznie.
Powiadomienie;
Kupujący xxxxxx złożył do nas wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących. Nie otrzymał od Ciebie towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia xxxxxxxx. |
|
Skontaktuj się jak najszybciej z kupującym, aby wyjaśnić sprawę. Pamiętaj, że warunkiem przyznania przez nas rekompensaty jest zawiadomienie przez kupującego organów ścigania. Możemy także zablokować Twoje konto. Z chwilą wypłaty środków kupujący przenosi też wierzytelności z tytułu tej transakcji na Allegro.pl. sp. z o.o.
witam no właśnie w powiadomieniu email od allegro nigdzie nie widzę loginu kupującego jedynie nr zgłoszenia i nic on mi nie mówi:
tytuł zgłoszenia:
Re: Sprawa 15030287 - Wniosek POK - sprzedający - 625254-1618605695 [ ref:_00D24aE05._5003VDxGYb:ref ]
treść meila:
Dzień dobry.
Panie Krzysztofie, kupujący zgłosił nam, że do dnia dzisiejszego nie dosłał Pan brakujących nasion klientowi.
Prosimy o przesłanie nam, od końca poniedziałku, korespondencji z kupującym, która wskazuję, że problem Pana kontrahenta został rozwiązany.
Pozdrawiamy,
Zespół Programu Ochrony Kupujących
ref 00D24aE05 5003VDxGYb ref
Od ponad 11 lat jesteś na allegro ,nie wiesz gdzie pytać? Tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a15a9f5c-9576-484c-8ee8-1afcccca117c
DobreNasiona - pisz do All - tutaj nikt Ci nie pomoże w tej sprawie.
xyz96 - "Załatw sprawę z kupującym tak, aby był zadowolony, inaczej możesz mieć spore kłopoty, do blokady konta włącznie." - informacja jak najbardziej błędna. Kupujący może nie być zadowolony z przebiegu transakcji, chociaż transakcja przebiegła prawidłowo. Nawet jak nie dokona zakupu to może wystawić negatywa - ot... taka "niespodzianka" ze strony serwisu Allegro.
aragil Ci dobrze napisał - w tej sprawie pisz do All , a nie na AG - tu nie otrzymasz w tym względzie żadnych sensownych odpowiedzi - a najmniej od xyz96.
dzięki
no nigdy niemiałem takich spraw z tond moje zapytanie oki allegro mi odpisało, po sprawdzeniu wszystkiego wychodzi że zamówienie że zamówienie zostało dostarczone klientowi.... a klient nic nie napisał.