Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dzisiaj ktoś sobie zrobił jaja i kupił moje wszystkie produkty z 2 ofert za łączna kwotę 800zl przez PayU z dwóch ofert po czym zacząłem wniosek o zwrot prowizji i dałem młodszemu bratu wejść na komputer a nie wyłączyłem strony i anulował 1 wniosek z dwóch gdzie prowizja była ogromna i nie mogę znowu wnioskować o prowizję dla tej sprzedaży jest jakaś opcja by znowu wnioskować o zwrot prowizji albo coś zrobić by odzyskać te pieniądze z prowizji?
Proszę o pomoc z góry dziękuje
@Karolek043 Tak, napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6... wyjaśnij sprawę i poproś o zwrot prowizji do anulowanego wniosku.
Pisz do All - jak Ci napisał xyz96 (oględnie i z wyrozumiałością) z jedynego prostego powodu (ja Ci napisze realnie) - z Twojego "bełkotu" po prostu nikt się nie wyzna.