Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o podpowiedź. Dzisiaj otrzymaliśmy zwrot od klienta, ale paczka była pusta, w środku leżał tylko paragon. Niezwłocznie złożyliśmy reklamację do Inpost, ale co ze zwrotem finansów do klienta? Co robimy w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ty masz czas na rozpatrzenie reklamacji i masz 14dni, InPost ma 30dni, więc musisz w 14dniach rozpatrzyć rekalamcję i jak wiesz że będzie uznana to uznaj i wówczas masz czas na poczekanie na rekalamcję z InPostu, możesz także odrzucić jak masz uzasadnienie tego.
@extremestyle_eu a to klient reklamował przedmiot u Ciebie czy odstąpienie?
To nie była reklamacja, tylko odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.
@extremestyle_eu jak odstąpienie to bym się wstrzymał na czas otrzymania decyzji od przewoźnika, bo paczka mogła być niewłaściwie zapakowana.
@Client:44052296 za zwrot towaru odpowiada kupujący
jak nie ma towaru w przesyłce to też za to odpowiada
@extremestyle_eu jak odpuścisz kupującemu to skończysz z negatywem i wypłatą z pok
Jak kupujący może odpowiadać za zwrot towaru skoro w takiej sytuacji prawdopodobnie towar zniknął z paczki dzięki Inpostowi? Klient wysłał (teoretycznie) to co miało być wysłane, jak udowodnisz klientowi że wysłał pustą paczkę?
@resistdj w taki sam sposób jak sprzedawca odpowiada za towar przed kupującym,
tu nie chodzi o to kto ukradł, tylko kto ma rozwiązywać ten problem
U nas vyła ostatnio taka sama sytuacja, my do klienta nadaliśmy paczkę w pudełku produktowym i foliopaku. Klient zwrócił w pudełku produktowym, bez żadnych zabezpieczeń - nawet jej nie zakleił.. Oczywiście zawartość wypadła gdzieś. Ale nie reklamowaliśmy tego w Inpost bo to klient odpowiada za zabezpieczenie towaru który zwraca. Zrobiliśmy my odmowę zwrotu środków i poinformowaliśmy go o tym fakcie. Była cisza przez dwa miesiące a następnie dyskusja. W dyskusji ponownie poinformowaliśmy co zaszło, od razu poprosiłam allegro o pomoc w dyskusji i ostatecznie klient dostał zwrot z allegro protect, bez spłaty dla nas.
Nie wiem tylko co w sytuacji jesli ty już złożyłeś reklamację w inpost- to tobie bedzie przysługiwał ewentualny zwrot środków za zagubiona zawartość bo to ty reklamowałeś. Więc teoretycznie zdjąłeś ten obowiązek z klienta, więc w mojej opinii powinieneś mu zwrócić środki, pytanie tylko czy czekać na decyzję przewoźnika ..