Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył trzy zamówienia jednego dnia na ten sam adres z tym samym numerem telefonu, ale na różne produkty i na różne osoby. Jedno zamówienie anulował, drugie opłacił przelewem i odebrał personalizowany produkt, a trzecie zamówienie, również personalizowane, zamówił za pobraniem i odmówił przyjęcia. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Zostałam z drogim produktem zamówionym na indywidualne zamówienie oraz obciążona kosztami transportowymi.
@PLMARKET wyślij mu pierw mailowe wezwanie do odebrania towaru z fakturą, potem przedsądowe a potem e-sąd że brak płatności za fakturę 🙂
@PLMARKET Nauczka niestety na przyszłość by nie wysyłać spersonalizowanych zamówień za pobraniem 😕
Oczywiście było by najprościej.
Dziękuję
W zasadzie to nic poza wezwaniem do obioru i "postraszeniu" go.
Dziękuję.