anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka nieodebrana o dużej wartości

PLMARKET
#7 Wielbiciel#

Klient złożył trzy zamówienia jednego dnia na ten sam adres z tym samym numerem telefonu, ale na różne produkty i na różne osoby. Jedno zamówienie anulował, drugie opłacił przelewem i odebrał personalizowany produkt, a trzecie zamówienie, również personalizowane, zamówił za pobraniem i odmówił przyjęcia. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Zostałam z drogim produktem zamówionym na indywidualne zamówienie oraz obciążona kosztami transportowymi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@PLMARKET wyślij mu pierw mailowe wezwanie do odebrania towaru z fakturą, potem przedsądowe a potem e-sąd że brak płatności za fakturę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

NipponShorty
#12 Orędownik#

@PLMARKET Nauczka niestety na przyszłość by nie wysyłać spersonalizowanych zamówień za pobraniem 😕

oznacz moderatorów

PLMARKET
#7 Wielbiciel#

Oczywiście było by najprościej. 

oznacz moderatorów

PLMARKET
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie to nic poza wezwaniem do obioru i "postraszeniu" go.

oznacz moderatorów

PLMARKET
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. 

oznacz moderatorów