anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka uszkodzona, ale produkt pełnowartościowy, nieuszkodzony.

BieliznaMG
#8 Zapaleniec#

Hej! Klientka założyła mi dyskusję. Jak twierdziła, otrzymała otwartą, rozciętą przesyłkę. Produkt w środku jest jednak nieuszkodzony. Przesłała zdjęcia jedynie uszkodzonego foliopaku. Domaga się zwrotu części ceny. Dla mnie na logikę to bezsensu. Skoro produkt pełnowartościowy to nie ma podstaw do obniżenia ceny. Boję się, że jak tak odpiszę to i tak Allegro zwróci się kasę, a ja będę mieć problemy. Jak do tego podejść?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg#

@BieliznaMG Masz rację - jeśli towar i jego opakowanie nie jest w żaden sposób uszkodzone to nie ma podstaw do obniżania ceny.
Szczerze wątpię, że allegro cokolwiek by klientce zwróciło w tej sytuacji bo niby na jakiej podstawie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odpisz w dyskusji czy produkt jest zgodny z opisem? jeżeli tak to nie ma podstaw do obniżenia ani reklamacji, Pani zakupiła produkt wraz z opakowaniem który był częścią oferty? jeżeli nie to niech ....odpuści.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Heh na pomysł wołania kasy bym nie wpadła. Ale szczerze to produkty przychodzące w samych foliopakach też nie miłosiernie mnie wkurzają. Potem ładny prezent... Też miałam przyjemność odbierać pocięte foliopaki i nawet pocięte torebki w środku, zawartość w nich na szczęście cała. I wiem jak to podnosi ciśnienie...

oznacz moderatorów

BieliznaMG
#8 Zapaleniec#

Wszystko pakowane jest w dodatkowe folie, które przy ewentualnym rozdarciu folipaku chronią produkty przed zabrudzeniem czy uszkodzeniem. Pierwszy raz klient mi zgłasza, że foliopak był uszkodzony, a wysyłam tak już od dwóch lat.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

przyzwyczajaj się będzie gorzej. Kamerka nad stołem do pakowania i przyjowania zwrotów to już mus jest by mieć dowody bo janusze zakupowe coś zaraz będą chciały wyszarpać. @BieliznaMG 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Odpisz że opakowanie transportowe spełniło swoje zadanie zabezpieczając właściwy towar przed uszkodzeniem i skoro nie ma takiego uszkodzenia to nie ma podstawy do zwrotu części kwoty za produkt oraz że ma 7 dni na stwierdzenie ewentualnych uszkodzeń i sporządzenie protokołu szkody będącego podstawą do reklamacji inaczej według prawa paczka przyjęta bez wniesienia zastrzeżeń oznacza że zawartość dotarła nieuszkodzona

oznacz moderatorów