Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,Mam problem dostałem dzisiaj takiego maila:
Nie rozumiem do końca co mam robić, ja mam składać reklamacje czy kupujący który otrzymał uszkodzoną paczkę? dodam że spisał on protokół szkody.
Nie rozumiem tej treści:
Co mam im odpisać?
Dzień dobry @euphoria_art ,
w imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności. Jeżeli przesyłka została uszkodzona na oddziale to pracownik oddziału kontaktuje się mailowo z Nadawcą w celu przekazania informacji. Reklamację może złożyć Nadawca jak i Odbiorca dodając protokół szkody do zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłoszenie można zarejestrować na stronie https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje, kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres bok@inpost.pl lub telefonicznie.
Reklamacje można również wysłać pisemnie na adres siedziby: ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków.
Według informacji zawartych w mailu oddział przekazał, że Nadawca ma możliwość przesłania dyspozycji dalszego procesowania paczki do Odbiorcy lub jej zwrot. W tej sytuacji sugeruję odpisać na maila ze strony pracownika oddziału.
@euphoria_art ja w takich przypadkach a miałem ostatnio zalaną w transporcie 😞 poprosiłem o zwrot, po co klientowi uszkodzona czy zalana paczka, napisz do klienta co się stało i nadaj od razu nową, a do tej wejdź na https://inpost.pl/reklamacja i złóż reklamacje 😄
Złożyłem reklamacje, jest to obraz unikatowy, także zwrócę mu pieniądze.
Dzięki za pomoc.