anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka została uszkodzona

euphoria_art
#12 Orędownik

Hej,Mam problem dostałem dzisiaj takiego maila:

  Dzień dobry,
 
   Kontaktujemy się z Państwem w sprawie przesyłki nr
   618200276586070116052392
   która w dniu Dzisiejszym uległa uszkodzeniu. Został
   sporządzony protokół szkody oraz dokumentacja zdjęciowa
   (patrz załącznik).
   Prosimy o informację zwrotną z dyspozycją doręczenia
   przesyłki do odbiorcy lub zwrotu do nadawcy.
   W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni roboczych
   przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
   Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
 

Nie rozumiem do końca co mam robić, ja mam składać reklamacje czy kupujący który otrzymał uszkodzoną paczkę? dodam że spisał on protokół szkody.

Nie rozumiem tej treści:

Prosimy o informację zwrotną z dyspozycją doręczenia
   przesyłki do odbiorcy lub zwrotu do nadawcy.

 

Co mam im odpisać?

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @euphoria_art ,

w imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności. Jeżeli przesyłka została uszkodzona na oddziale to pracownik oddziału kontaktuje się mailowo z Nadawcą w celu przekazania informacji. Reklamację może złożyć Nadawca jak i Odbiorca dodając protokół szkody do zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłoszenie można zarejestrować na stronie https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje, kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres bok@inpost.pl lub telefonicznie.

Reklamacje można również wysłać pisemnie na adres siedziby: ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków.

Według informacji zawartych w mailu oddział przekazał, że Nadawca ma możliwość przesłania dyspozycji dalszego procesowania paczki do Odbiorcy lub jej zwrot. W tej sytuacji sugeruję odpisać na maila ze strony pracownika oddziału.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@euphoria_art ja w takich przypadkach a miałem ostatnio zalaną w transporcie 😞 poprosiłem o zwrot, po co klientowi uszkodzona czy zalana paczka, napisz do klienta co się stało i nadaj od razu nową, a do tej wejdź na https://inpost.pl/reklamacja i złóż reklamacje 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

euphoria_art
#12 Orędownik

Złożyłem reklamacje, jest to obraz unikatowy, także zwrócę mu pieniądze.

Dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów