Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy Wam też w tym tygodniu drastycznie wydłużył się czas dostawy sugerowany przez allegro?
Dziś rano miałam na aukcjach "dostawa we wtorek", myślałam że to jakiś błąd bo nigdy aż takiej obsuwy nie miałam. Paczki z piątku zawsze docierały w sobotę/poniedziałek. Napisałam z zapytaniem do Allegro o co chodzi i dostałam odpowiedź, że ocenę zaniżają paczki kupione w piątek 15.04 które do kupujących dotarły we wtorek 19.04. Paranoja.
@annawu34, czy możesz podać nazwę konta, o którym mówisz? 🙂
mogę Ci podać numer zgłoszenia, pewnie po tym wszystko znajdziesz.
Moim zdaniem - działanie prawidłowe. Np. kurier InPost - w okresie przedświątecznym czas dostawy wynosił 48h (zgodnie zresztą z ich regulaminem - generalnie, to chyba już żaden kurier nie ma w standardzie opcji dostawy w 24h). Sam tego doświadczyłem jako sprzedawca - producent wydłużył realizacje zamówienie, kurier wydłużył czas dostawy - w efekcie klient nie otrzymał towaru na święta.
Dziwne żeby otrzymał paczkę przed świętami zamawiając w piątek przed Wielkanocą. Nie to jest problemem tylko liczenie dnia świątecznego do statystyk, to tak jakby wliczać paczki niedostarczone w niedzielę jako opóźnione.
Fizycznie paczki docierały w deklarowanym czasie. Nie było żadnych opóźnień ze strony kuriera.
@annawu34, będę potwierdzać, czy nie jest to błąd techniczny po naszej stronie. Proszę Cię o cierpliwość, ponieważ konsultację otrzymam zapewne dopiero w poniedziałek.
Na pytanie czy ktokolwiek DOSTARCZAŁ paczki w wielkanoc dostałam odpowiedź, że mogłam przecież NADAĆ w paczkomacie. WTF?
@annawu34, czy mogę Cię prosić o wskazanie numerów zamówień, których dotyczyła wskazana sytuacja?
według was jest to np zamówienie a9d50291-bc8e-11ec-8675-
@annawu34, dziękuję. Wciąż konsultuję tę sprawę. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
@annawu34, po konsultacji mogę wykluczyć błąd techniczny. Natomiast w odniesieniu do tego, co napisałaś na początku - nie możemy wskazać, że konkretne zamówienie zadecydowało o takim czy innym stanie naszej oceny przewidywanego czasu w danym momencie. Te przewidywania zmieniają się w ciągu dnia, ponieważ działają w oparciu o historię zamówień i dostaw sprzedawcy.
W piątek 22.04 miałaś 5 zamówień - to pierwsze z samego rana w ocenie naszego algorytmu kwalifikowało się jeszcze na to, by przewidywać dostawę w kolejnym dniu roboczym, kolejne już nie. Wyświetlana predykcja obejmuje wiele dni wstecz oraz to, jak dana godzina zamówienia w ciągu dnia koreluje z faktyczną datą dostawy.
Ale to wy podaliście to konkretne zamówienie jako przyczynę. Dziś jest piątek a dostawa wyświetla mi się na środę chociaż NIGDY nie miałam takiego opóźnienia.
Na podstawie czego to liczycie? Bo wyciągnięcie średniego czasu dostaw z jakiegokolwiek okresu nie daje takiego wyniku. Proszę o konkretne wyjaśnienie z numerami zamówień.
Jakim cudem wasz algorytm przewiduje dostawę w sobotę jeśli przewoźnik tego nie oferuje? Bo podaliście zamówienie z dostawą GLS.