Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
2-3 tygodnie temu Paczkomat który mam pod firmą został wymieniony i teraz jest to appkomat. Niestety nie chce przyjąć paczki... Pojawia się komunikat "Nie możemy teraz przyjąć twojej paczki, spróbuj ponownie później". Zadzwoniłem na infolinię i Pani powiedziała mi że możemy nadac paczkę "ręcznie", czyli ja podam jej nr przesylek a ona wprowadzi to do systemu i będę mógł wrzucić. Moim zdaniem bez sensu.... Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Do innych paczkomatów paczki wchodzą bez problemu. Do tego co mam najbliżej niestety nie... Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Czy w tym temacie może wypowiedziec się @InPost ?
Dzień dobry,
@reklamowo_sklep
prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych:
- pełny adres i /lub sygnatura maszyny;
-numer przesyłki, której nie udało się nadać poprzez urządzenia Appkomat.
Po otrzymaniu zgłoszenia, zweryfikujemy sytuację i udzielimy odpowiedzi.
W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.