anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczkomat otworzył po 3 skrytki dla każdej z paczek...

7-MALY-7
#11 Animator#

Witajcie. Chciałbym się z Wami podzielić pewna informacją.

Ze względów na panujące mrozy, paczkomaty ulegają awarii i dzieją się niezbyt przyjemne rzeczy:

Rano o 6:00 miałem do nadania dwie paczki.

Zeskanowałem kod pierwszej, otworzyła się skrytka, hop paczka do skrytki, skrytka zamknięta, a to nagle otwiera się następna... i następna... a na ekranie piękny komunikat, że brak miejsca w paczkomacie... Hm.. ok.

Pozamykałem skrytki... nadaję następną.

Skanowanie kodu, otwarta skrytka... wsadzam paczkę, zamykam a tu pyk, pyk... kolejne dwie otwarte tym razem inne i znowu komunikat, że brak miejsca w skrytce...

Skrytki pozamykałem... i co? Okazało się, że pomimo umieszczenia paczek w paczkomacie, żadna nie została odnotowana w systemie, wiszą ciągle jako "do nadania"... Ciekawe, czy ktoś ich już nie wyjął... Po mnie jeden Pan też nadawał paczkę bez etykiety... umieścił swoją paczkę i bum... 2 kolejne skrytki otwarte... Czyli to nie jednorazowy wybryk. W mojej sytuacji, być może ktoś odda paczkę lub kurier przy umieszczaniu nowej, wyjmie moją - jest etykieta, może pójdzie dalej... ale co z tą bez żadnej etykiety?

 

Próbowałem od razu na infolinie zadzwonić - nic to nie dało, paczka nadana o 6 a infolinia działa od 7...:) Zgłosiłem reklamację, powód "Inny" ale rozpatrzą ją w przeciągu 30 dni...

 

Poprosiłem infolinię o zablokowanie skrytek - nie jestem pewien czy prawidłowych...

 

Mieliście/macie podobnie?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost , wybacz Olu ale musiałem Cię dodać  @_HolaOla_ 💐 ( ps zmywasz im głowy ? 😂 )

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Nie wybaczam 😉 Mam jednak nadzieję, że tym razem odpowiedź Ci się podoba, bo @DrapexPL jest zadowolony z informacji, które uzyskał. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@7-MALY-7 

Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. W takiej sytuacji po zgłoszeniu sprawy przez Infolinię, Konsultant blokuje skrytki, w których mogą znajdować się niezarejestrowane paczki (jeśli Nadawca jest je w stanie wskazać) i wysyła odpowiednie zgłoszenie do Oddziału nadawczego. Następnie Kurier jest wysyłany do Paczkomatu w celu odebrania paczek. Jeśli sytuacja tego wymaga, przeszukiwana jest cała maszyna. Po ich odebraniu, paczki są wysyłane w dalszą drogę do Odbiorcy.

W przypadku braku zmian statusu paczek w ciągu 2 dni od złożenia interwencji, prosimy o ponowny kontakt naszymi kanałami:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

W przypadku przesyłek bez etykiety, Konsultant pobiera od Klienta dokładny opis opakowania i zawartości, gdyż te informacje pomogą przy prawidłowym zweryfikowaniu paczki.

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

Dziękuję, bardzo konkretna odpowiedź.

 

Pozostaje czekać i poinformować klientów o możliwym opóźnieniu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Znajomy kurier InPostu mówił, że trzeba odrywać drzwi skrytek bo zamarzły. Kilka dni temu paczki leżały pod paczkomatem.

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@7-MALY-7  Ano, miałem. Nie chcę się powtarzać, więc podsyłam link do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Odkręcenie tej sytuacji wcale nie było takie proste jak "bot" stara się sugerować.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/reklamacje-inpost/m-p/139732#M39971

oznacz moderatorów

Client:63686105
#7 Wielbiciel#

Wszystko zależy od tego na jakiego kuriera trafisz lub kto ewentualnie trafi na Twoją paczkę i być może z dobrego serca się z Tobą skontaktuje. Na @InPost  w tej sprawie nie ma co liczyć. Miałem podobną sytuację, udało się dodzwonić na infolinię, zablokowali skrytkę żeby kurier wiedział o tym, potem brak zmiany statusu, tydzień czasu, a paczka dalej "do nadania". Złożyłem reklamację. W odpowiedzi otrzymałem informację o tym, że paczka jest "do nadania" czyli jej nie włożyłem do paczkomatu i nie uznają reklamacji. Nie wzięli pod uwagę rozmowy z konsultantem i jego blokady skrytki. Firma totalnie żałosna. Mimo wszystko życzę powiedzenia 

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

Ok, sprawa zgłoszona w poniedziałek o 7:00, mamy środę 13:00 i sprawą nikt się nie zajął.

Tzn może i zajął ale wszystkie nadane paczki w tym paczkomacie nadal się w nim znajdują.

Kurier paczki wyjąć nie może. Paczki kierowane do paczkomatu (który widnieje jako czynny) wydawane są z samochodu. Nie można nadać nawet w nim paczki - co niby w zaistniałej sytuacji jest normalne ale status w internecie paczkomatu to "czynny" - SMD01M.

Gdy próbuję się dowiedzieć, kiedy paczki zostaną z niego wyjęte niestety muszę sobie wywróżyć daty z odpowiedzi:

"Dzień dobry , serwis paczkomatowy został zlecony . Nie udało nam sie jeszcze usunąć usterki"

 

Na chwilę obecną poleciały statystyki za nieterminowe nadanie paczek... i jedyny rozwiązaniem jest chyba ponowna wysyłka towaru do klientów na własny koszt. Oczywiście status super sprzedawcy jest zagrożony...;)

Od tak, taka przykra historia z powodu awarii, której nikt nie chce usunąć, bo nie wierzę, by przy odrobinie wolnej chęci w poniedziałku nikt nie mógłby podjechać, sprawdzić, naprawić, wyjąć utknięte w skrytkach paczki.

 

Ps. Od głównego oddziału INPOST do paczkomatu to zaledwie 50km... serwis do tego czasu i na piechotę by zaszedł

 

Edit: Właśnie dostałem powiadomienie, jest iskierka nadziei:

"Właśnie otrzymaliśmy informajcę odnośnie usunięcia usterki, kurier w dniu dzisiejszym dokona przeszukania paczkomatu za przesyłkami "

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@7-MALY-7 

Podłączę się do tego wątku, bo nadając rano (po raz kolejny) pojawił się ten sam problem. Kiedyś myślałem, że to kwestia błędu paczkomatu, ale tu chyba jest jakiś błąd w systemie ich działania w ogóle, bo inny robi to samo. Doświadczony pomyłką na własnym przypadku teraz czekam na to co wyświetli ekran, bo włożenie do pierwszej otwartej może skutkować nieodwracalną pomyłką. Dzisiaj rano też "łup łup" (jakby ktoś siedział w tej skrytce 🙂 ), a potem dopiero otwarła się ta właściwa. Dlaczego nie dajecie ostrzeżenia napisanego wołami w menu paczkomatu ostrzegającym o weryfikacji animacji z otwartą skrytką ? @InPost , słucham ?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@cookie000 


W takich przypadkach każdorazowo sugerujemy kontakt z naszym operatorem ponieważ każdy przypadek weryfikowany jest indywidualnie.
Sytuację mogą być różne i nie zawsze jest to związane z działaniem paczkomatu. Chętnie zweryfikujemy sytuację.
Podczas kontaktu z naszym Operatorem prosimy przygotować takie informację, jak numer przesyłki, nazwę paczkomatu nadawczego, datę i czas zdarzenia. W przypadku, kiedy któraś z nadanych przesyłek nie zmieniła statusu prosimy także o opis opakowania oraz zawartości. Są to informację, które ułatwiają weryfikację losów przesyłki. Po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta do oddziału obsługującego dany rejon wysyłane jest zgłoszenie z prośbą o weryfikację zgłoszonej sytuacji.

W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nimi za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów