anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Patyna na monetach M-Mn po rozerwaniu ORYGINALNEJ ROLKI BANKOWEJ

MAMY ROZWIĄZANIE!
kulibas5
#8 Zapaleniec#

Kupujący rozerwał ORYGINALNIE ZAPAKOWANĄ ROLKĘ MENNICZĄ z monetami 10zł M-Mn z 1989r. i zobaczył na nich nalot (śniedż,patyna). Stwierdził, że monety z tego powodu są uszkodzone i napisał negatywny komentarz. To tak jakby miał pretensję, że kupiona w barze kawa zamiast zbożowej jest prawdziwa, lub to, że Ziemia jest kulista (geoida,elipsoida) a nie płaska.

Po odwołaniu się do Allegro, sprzedający otrzymał odpowiedź, że to on odpowiada za stan sprzedawanych przedmiotów !!! ABSURD OŚMIESZAJĄCY PRACOWNIKA Allegro !!! Sprzedawane były ORYGINALNE ROLKI BANKOWE i takie otrzymał kupujący

Jaki ja mogę mieć wpływ na to, aby 31-letnie ORYGINALNIE ZAPAKOWANE przez MENNICĘ monety, ze stopu M-Mn, NIE POKRYWAŁY SIĘ NALOTEM ??????? Dla niedouczonych i ekspertów z Allegro pomocne  są informacje w "google" z których powinni skorzystać aby wydawać PRAWIDŁOWE opinie.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
RED
#21 Demiurg#

złe argumenty, PAnie @kulibas5 podkładasz się trochę

w myśl naszych przepisów za towar odpowiada sprzedawca, jak w parówkach będzie za mało mięsa, kawy w kawie, oktanów w paliwie - reklamację składa się sprzedawcy

dopiero on później może żądać stosownych zwrotów od innych uczestników łańcucha dystrybucji

ale jest inna strona medalu

-  nie można od produktu 30 letniego oczekiwać cech produktu fabrycznie nowego np: polonez o przebiegu 0km w stanie nowym, nieużywanym po 30 latach nie będzie się nadawał do jazdy - bo płyny uszczelki i itp ulegną starzeniu

- sprzedawca nie odpowiada za predyspozycje umysłowe Kupującego, tym bardziej, że nie podjął on żadnych działań by stwierdzić stan towaru - (cyt Pani czy winogrona są słodkie?)

i najważniejsze w tym przypadku - Kupujący składa reklamacje nawet jak najbardziej deb ilną typu myślałem, że monety będą kwadratowe

to należy na nią odpowiedzieć i ją np: odrzucić w formie oficjalnego pisma

ponadto - tutaj mamy sytuację zniszczenia kolekcjonerskiego stanu towaru i mocne uszczuplenie jego wartości za to odpowiada Kupujący

(to samo może też twierdzić Kupujący w drugą stronę)

@mwmonety dobrze napisał

prawnik napisze Ci pismo do Kupującego, wvktóym zasugeruje proces wraz z powołaniem biegłego w tej dziedzinie - jak Kupujący przegra to za jego opinię zapłaci

oznacz moderatorów
kulibas5
#8 Zapaleniec#

Pomijając kwestię samego kupującego i jego oczekiwań, ważne są DECYZJE KONSULTANTEK o braku podstaw do usunięcia komentarza !!! Mając zdjęcia umieszczone do sporu, powinny się skonsultować ze specjalistą numizmatykiem, poczytać "google" o stopach miedzioniklu, a dopiero potem podjąć decyzję. Tymczasem twierdzą, że to nie jest ich obowiązkiem.

ZAKRAWA TO NA KPINY I LEKCEWAŻENIE KLIENTA !!!!!

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kulibas5 nasza decyzja jest wiążąca. Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
kulibas5
#8 Zapaleniec#

JA TEŻ PROSZĘ O KULTURĘ ODPOWIEDZI I PODEJMOWANIE DECYZJI PO KONSULTACJI  Z   F A C H O C A M I  OD NUMIZMATYKI I PO CZYTANIU ICH OPINII NA TYM FORUM !!!

oznacz moderatorów