Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, payU od ponad miesiaca przetrzymuje moje pieniadze ponad 11 tys złotych. Wysylalam im juz 7 krotnie dokumenty. Wiecznie ginie im jeden załącznik. I na tej podstawie przetrzymuja moje pieniadze. Zgłaszam do allegro, wiecznie ta sama odpowiedz. Jutro juz odblokują i po 3 dniach odpowiedz iz brakuje im załącznika. Prosze o pomoc.
Tak mysle iz moze jakis pozew zbiorowy zalezalo by im przygotowac za przetrzymywanie pieniedzy. Tez dobre do zgłoszenia jako sprawa dla reportera. Ja jezeli nie otrzymam do jutra pieniedzy kieruje sprawe do prokuratury i na policje. Rowniez mysle iz media sie tym zainteresują.
Wiele osób ma problemy z tym, pytanie czy to robi Allegro czy operator płatności, pytałeś operatora?
Allegro niby kontaktuje sie z operatorem i juz jutro maja odblokować mi platnosci i w niewyjaśnionych okolicznościach brakujący aneks ginie. Po czym procedura jest uruchamiana od poczatku i tak robia z ludzi „balona”
🙄
Mam ten sam problem a Allegro nie odpowiada.
@kocehiszpanskie Tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej otrzymaliśmy od Ciebie aneks i przekazaliśmy go już do PayU, aby mogli ponownie zweryfikować Twój wniosek, więc pozostaje jedynie cierpliwie poczekać.
Staram sie byc cierpliwa ale sprawa ciagnie sie juz od ponad miesiaca. Bardzo nieprofesjonalne podejscie zarowno ze strony allegro jak i Payu. Celowo przetrzymywane sa moje pieniadze pod płaszczykiem ciągłego braku aneksu ktory byl wysyłany do Panstwa wielokrotnie na co mam dowody.
Czy mogę prosić o jakiś elegia bądź emeil do pay u ? Potzrebuje się z nimi skontaktować a Nie mam pojęcia jak się dodzwonić czy gdzie napisać.
@waldek8569 Kontakt do PayU znajdziesz tutaj: https://poland.payu.com/kontakt/
A jakie masz pytanie? Być może będę w stanie Ci pomóc?
Przecież ta strona w ogole nie działa.
Mam to samo. Przetrzymują pieniądze