Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
PayU zablokowało konto. Po 3-ch miesiącach aktywnych sprzedaże (129 tys. zł obrotu, 971 wysyłka). Powodem blokady wypłat zostało przekroczenie kwoty sprzedaży po którym musi być przeprowadzona powtórna weryfikacja. Przelewy 24 taką weryfikację załatwiły za 3 dni. PayU też pomyślnie skończył weryfikację. Zrobiłem wypłatę z konta Allegro na swoje konto bankowe. 12/09/21 PayU wypłatę z konta Allegro zrealizowało ale pieniędzy na konto bankowe nie wypłaciło (około 4300 zł). PayU przelew na moje konto bankowe nie zrealizowało i odnowa zablokowane wypłaty na Allegro. Cały ten czas sprzedaję na Allegro ponieważ wypłaty są aktywne. PayU po 2-ch tygodniach napisało lista: weryfikacja firmy zakończyła się wynikiem negatywnym - nasz Dział Ryzyka nie wyraża zgody na podjęcie współpracy. Żadnych dokumentów lub informacje PayU nie prosiło. Na koncie Allegro znajdują się pieniędzy.
Pytanie:
1. Jak skontaktować się z osobą odpowiedzialną w PayU (zgłoszenia perz formularz i telefony na linie nie pomagają) żeby nadać im dokumenty i informację że nie jestem terrorystę, nie finansuję terroryzmu, nie mam brudnych pieniędzy i prowadzę legalny biznes.
2. Czy zrealizuje PayU wypłatę na konto i czy jest sens dalej sprzedawać?
3. Czy mogę w ogóle sprzedawać na Allegro jeżeli PayU nie aktywuje wypłaty.
Poszukaj dobrego prawnika i kup mu meliskę, żeby szału nie dostał. Regulamin PayU to jakiś horror (przeczytałam kawałek, zanim mnie zemdliło).
Chociaż i w ekskrementach można znaleźć diamenta😊
Art. 4 pkt 6 regulaninu:
O odmowie obsługi Płatności oraz, gdy to możliwe, o przyczynach odmowy, PayU informuje
Akceptanta Komunikatem
Ty nie dostałeś żadnych informacji o przyczynach odmowy. Nie, bo nie. Nie, bo Dział Ryzyka. Masz zatem prawo żądać podania DOKŁADNEGO powodu, dla którego tak się dzieje.
Albo podadzą przyczynę (na przykład "środki zostały zablokowane na żądanie Allegro), albo odmówią podania przyczyny. Jedno i drugie będzie na Twoją korzyść, przyda się w sądzie.
8 października o 10:41 moje zleciłem wypłatę na swoje konto bankowe (ono nie było zmienione) 28233,71 zł. Allegro zrealizowało taką wypłatę.
O 16:02 8/10/21 zauważyłem że PayU zwróciło pieniędzy na Allegro jeszcze o godzinie 13:12.
Odrazy zleciłem przelew powtórny który został zrealizowany na kwotę 28308,24 zł.
Odrazy po takim przelewie na Allegro wyświetliło że Wypłaty nie jest aktywne.
11/10/21 Przelewy24 zrealizowały wypłatę swojej części z Allegro. Z tego powodu rozumiem że po stronie Przelewy24 problemu niema.
12/10/21 o godzinie 8:24 PayU zwróciło wypłatę na kwotę 28308,24 zł. na Allegro.
Zleciłem 12/10/21 o 14:28 wypłatę pieniędzy na kwotę 3265,67 zł. z konta PayU na Allegro.
12/10/21 Przelewy24 zrealizowały wypłatę swojej części z Allegro.
13/10/21 o godzinie 9:35 PayU zwróciło wypłatę na kwotę 32625,67 zł. na Allegro.
Teraz nie mogę zlecić kolejną wypłatę i najważniejsze - nie mam pewności że kolejne zgłoszenie zostanie zrealizowane.
Wczoraj specjalnie przyjechałem do swojego banku żeby sprawdzić jaka informacja o spółce wpisana w banku w porównaniu do tego co wpisane na Allegro. Nie znalazłem żadnej różnicy. Wszystkie dane są jednakowe i żadnych zmian w międzyczasie nie było.
Napisałem zgłoszenie do Allegro z prośbą wyjaśnić dlaczego tak się dzieje
11/10/21 od Allegro dostałem lista: Przyjęliśmy zgłoszenie numer "18025829"
Pisałem w tym temacie na Allegro Gadane. 12/11/21 dostałem taką odpowiedź:
Cześć! Przepraszam Cię za wydłużony czas odpowiedzi. Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne.
Napisałem zgłoszenie do Do PayU z prośbą wyjaśnić dlaczego tak się dzieje
11/10/21 od PayU dostałem lista: Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie nr 03043724.
12/10/21 od PayU dostałem lista: Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie nr 03047494.
Żadnych innych maili nie dostałem ni od Allegro nie od PayU.
Nie będę Państwu zawracać głowy swoimi kłopotami związanymi z opłatami pensję pracownikom, ZUS, PIT (do 10-tego), zapłatą prowizji Allegro (do 14-go) i opłatą VAT (do 20-go), ale bardzo chcę żeby Państwo wiedzieli o tym że już mam z tym potężny kłopot.
Bardzo proszę wyjaśnić:
@Fjord_Solutions, mogę Cię jedynie przeprosić za tę sytuację. Robię, co w mojej mocy, aby wyjaśnić tę sprawę. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
@Fjord_Solutions, ta sprawa jest obecnie wyjaśniana i czekamy na informacje od PayU. Gdy tylko będzie wiadomo coś więcej, konsultant, który prowadzi z Tobą korespondencję mejlową, od razu wróci do Ciebie z odpowiedzią w sprawie nr 17981824.