Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
PayU zablokowało konto. Po 3-ch miesiącach aktywnych sprzedaże (129 tys. zł obrotu, 971 wysyłka). Powodem blokady wypłat zostało przekroczenie kwoty sprzedaży po którym musi być przeprowadzona powtórna weryfikacja. Przelewy 24 taką weryfikację załatwiły za 3 dni. PayU też pomyślnie skończył weryfikację. Zrobiłem wypłatę z konta Allegro na swoje konto bankowe. 12/09/21 PayU wypłatę z konta Allegro zrealizowało ale pieniędzy na konto bankowe nie wypłaciło (około 4300 zł). PayU przelew na moje konto bankowe nie zrealizowało i odnowa zablokowane wypłaty na Allegro. Cały ten czas sprzedaję na Allegro ponieważ wypłaty są aktywne. PayU po 2-ch tygodniach napisało lista: weryfikacja firmy zakończyła się wynikiem negatywnym - nasz Dział Ryzyka nie wyraża zgody na podjęcie współpracy. Żadnych dokumentów lub informacje PayU nie prosiło. Na koncie Allegro znajdują się pieniędzy.
Pytanie:
1. Jak skontaktować się z osobą odpowiedzialną w PayU (zgłoszenia perz formularz i telefony na linie nie pomagają) żeby nadać im dokumenty i informację że nie jestem terrorystę, nie finansuję terroryzmu, nie mam brudnych pieniędzy i prowadzę legalny biznes.
2. Czy zrealizuje PayU wypłatę na konto i czy jest sens dalej sprzedawać?
3. Czy mogę w ogóle sprzedawać na Allegro jeżeli PayU nie aktywuje wypłaty.
@Fjord_Solutions Do umożliwienia Ci działalności, sprzedaży, odblokowania konta Allegro nie zmusisz.
Zablokowaną kwotę jednak wypłacić Ci muszą, to są Twoje pieniądze. Mogą jedynie wymagać wcześniej wysyłek towaru do osób, które opłaciły zamówienia.
W sprawie wypłaty środków pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf&subjectId=86e88a9d-e...
złóż oficjalną reklamację
@Fjord_Solutions Wyjaśniamy Twoją sprawę bezpośrednio z PayU, dlatego na razie poproszę Cię o ciepliwość. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą, gdy tylko otrzymamy potwierdzone informacje.
Dzień dobry!
PAYU kilka razy już potwierdził że oni czekają na zwrotną informację od Allegro i nawet powiedzieli że spróbują skontaktować się z Allegro żeby przyspieszyć odpowiedź Allegro.
Bardzo proszę Allegro przyspieszyć odpowiedź dla PayU. Rozumiem że wszystko na stronie PayU ale myślę że od Allegro tutaj więcej zależy.
Bardzo dziękuję za pomoc i za to że nie poruczacie swoich klientów z ich problemami : )
Witam!
Mam do Pani takie pytanie - jak można dostać opiekuna na Allegro, ponieważ rozumiem że jakaś głupotka może uderzyć po moim biznesie i było by dobrze żeby można było wszystkie pytania rozwiązać od ręki z żywym człowiekiem. Bardzo Pani proszę mnie w tym pomóc. Bo mamy pomysły na zwiększenie sprzedaży na Allegro, a ta sytuacja nie zachęca do działania po realizacji takich pomysłów.
Dziękuję!
@Fjord_Solutions Bardzo mi przykro, ale współpracę z opiekunem z naszej strony oferujemy wyłącznie uczestnikom programu partnerskiego VIP, czyli firmom, które osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe na naszej platformie.
Jeśli chodzi natomiast o weryfikację to rozumiem Twoje zniecierpliwienie, ale niestety nie mam nowych informacji dla Ciebie. Sprawa wciąż jest konsultowana. Poprosiłam naszych pracowników, aby skontaktowali się z Tobą niezwłocznie, gdy tylko uda się ją wyjaśnić.
Dzień dobry, Pani Ola!
Od 12 września moje konto do wypłat na Allegro jest zablokowane przez PayU. Jestem w kontakcie z PayU i z kolei odpowiedź od PayU, że czekają na informacje ze strony Allegro. Poradziła Pani, aby uzbroić się w cierpliwość i poczekać na ostateczną decyzję, co też uczyniłem. Jednak dziś jest 6 października. Od przyszłego poniedziałku minie miesiąc, odkąd nie mogę wypłacić za sprzedane i wysłane do klientów zamówienia. Od poniedziałku 11/10 muszę też wypłacać pensje moim pracownikom. Do 14-go muszę zapłacić prowizję Allegro, aby móc sprzedać. Z tego powodu BARDZO potrzebuję Pani pomocy - proszę o kontakt z odpowiedzialnym działem lub osobą, która przeprowadza sprawdzenie mojej firmy po stronie Allegro, abym mógł na żywo odpowiedzieć na wszystkie pytania i wysłać wszystkie potwierdzające dokumenty bo już bardzo zależy mnie na czasie skończenia tego sprawdzenia.
@Fjord_Solutions Na początek chciałabym Cię bardzo przeprosić, że trwało to tak długo, ale udało mi się zadziałać w Twojej sprawie i mam dobre wieści. PayU odblokowało już możliwość wypłaty środków na Twoim koncie, więc bez przeszkód możesz zlecić wypłatę pieniędzy na swój rachunek.
@_HolaOla_ ja może odrobinke z innej beczki ale nie chce zakladac kolejnego wątku o PAYu. Pod koniec roku konczy mi sie waznośc dowodu osobistego. Czy ja to musze zgłaszać operatorom płatności allegro? (PAY-U I PRZELEWY24).
Czy tez nie musze niczego zgłaszac a nowy dokumenrt zostanie zauktualizowany podczas okresowej weryfikacji ???
@_Likos_ PayU i Przelewy24 regularnie przeprowadzają ponowne weryfikacje, dlatego w takiej sytuacji nie musisz nic robić. Obaj operatorzy skontaktują się z Tobą, gdy będą potrzebowali od Ciebie aktualizacji danych.
@_HolaOla_ Dziekuje 🙂
Dziękuję!
Działamy!
@Fjord_Solutions Z wypłatą, którą zleciłeś przed ściągnięciem blokady są małe problemy techcznie, ale już działamy w tej sprawie. Koniecznie sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, tam nasz pracownik napisał do Ciebie już w tej kwestii.
Dzień dobry!
PayU nie wypłaca pieniędzy na konto
9/10/21 zleciłem przez Allegro wypłatę środków.
12/010/21 PayU zwróciło pieniędzy na moje konto na Allegro.
Wszystkie weryfikacji ze strony PayU skończyły się jeszcze tydzień temu podczas których też było 2 zwroty.
Po zakończeniu weryfikacji PayU zrealizowało też 2 zwroty.
Zleciłem dziś 12/10/21 5-ty raz wypłatę pieniędzy z konta PayU na Allegro.
Nie będę Państwu zawracać głowy swoimi kłopotami związanymi z opłatami pensję pracownikom, ZUS, PIT (do 10-tego), zapłatą prowizji Allegro (do 14-go) i opłatą VAT (do 20-go), ale bardzo chcę żeby Państwo wiedzieli o tym że już mam s tym potężny kłopot.
Bardzo proszę wyjaśnić:
@Fjord_Solutions Za co Ty tak dziękujesz? Zapytaj Allegro, czy wypłacą Ci bez sądu odsetki za przetrzymywanie Twoich pieniędzy przez miesiąc 🙂
Od 12 września do 8 października PayU i Allegro prowadziło sprawdzenia naszej spółki dla tego konto dla wypłat było zablokowane.
W tym temacie kontaktowałem z Allegro i PayU i działem weryfikacji PayU od którego 8 paź o 10:30 dostałem taką wiadomość:
udało nam się przed chwilą zakończyć już wszystkie czynności. Zlecimy odblokowanie salda
O 10:41 saldo na koncie Allegro zostało odblokowane i zleciłem wypłatę na swoje konto bankowe (ono nie było zmienione w czasie blokady) 28233,71 zł. Allegro zrealizowało taką wypłatę.
O 16:02 zauważyłem że PayU zwróciło pieniędzy na Allegro jeszcze o godzinie 13:12.
Odrazy zleciłem przelew powtórny który został zrealizowany.
Odrazy po takim przelewie na Allegro wyświetla że Wypłaty nie jest aktywne. Do tego czasu wypłaty nie jest aktywne.
Z tego powodu rozumiem że konto po raz drugi zostało zablokowane przez Allegro lub PayU.
Sprawdziłem dane konta na Allegro i dane konta spółki w banku (one nie zostało zmienione w czasie blokady) - one są jednakowe.
11/10/21 Przelewy24 zrealizowały wypłatę z Allegro. Z tego powodu rozumiem że po stronie Przelewy24 problemu niema.
Rekomendacja od Pani kolegi który napisał maila polegała na tym żeby zlecić wypłatę ponownie. To już zostało zrobione ale zablokowane do tej pory możliwości wypłaty z Allegro.
Bardzo proszę wyjaśnić:
@Fjord_Solutions Cześć! Przepraszam Cię za wydłużony czas odpowiedzi. Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne.
Witam! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Konto odnowa jest zablokowane
@Fjord_Solutions Poszukaj dobrego prawnika.