Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez dwa lata miałem 100% pozytywnych komentarzy
aktualnie mam ponad 200- nieuczciwy kupujący po nieudanej próby wyłudzenia wstawił negatyw
sprzedaż całkiem spadła jakość -210/100 punktów
Nic się nie sprzedaję
jakieś rady przecież to jest nie do pomyślenia że jeden negatyw tak wszystko zepsuł zamówień w ciągu miesiąca nieraz ponad 100-130 a tutaj od negatywa(7 dni cisza)
Kolejny przykład działania chorego systemu liczenia jakości sprzedaży przez allegro...
każdą jedną statystkę wcześniej miałem na maxa przecież to są jaja
@ElektroTechExtra nie sądzę żeby to była sprawka 1 oceny , na pewno ma jakiś wpływ na pozycjonowanie , ale nie urwie sprzedaży całkowicie . Wczoraj zerwałem również , rozmowa z pac....klientem zmierzała tylko w jednym kierunku , nie uległem ,pogapię się na kolejną czerwoną łapkę .... a co do sprzedaży jakoś nic się nie wydarzyło ,dzisiaj sprzedaż na normalnym poziomie , czyli uważam ,że musisz szukać innej przyczyny .
Polecenia od kupujących: 93%- tyle mi wskazuje przez ostatni miesiąc, nic nie robiłem innego i z dnia na dzień tak potrafiło spaść
@ElektroTechExtra tak się dzieje , po negatywie urwało mi chyba 90 punktów , .....ale tam , czy my tu jesteśmy dla punktów ?
widocznie tak, bo nawet na zus się nie uzbier ..
Życie to nie tylko pasmo sukcesów, najważniejsze żeby powstać silniejszym, weź na klatę i się zmobilizuj.
kurna @LEW433 masz wpunkta , dałbym nawet więcej niż jednego .
live is brutal full zasadzkas
a może lepiej raz wezwać Allegro by się zmobilizowało i powstało silniejszym i zrobiło coś z tym systemem???. bo gość ma lekko licząc 1000 transakcji rocznie ale procent poleceń liczą tylko od wystawionych 200 komentarzy (swoją drogą 20 % komentarzy to i tak nieźle).
monopolista dyktuje warunki i allegro jeszcze dlugo nic z tym nie zrobi.
Niedługo będzie inny ale jaki będzie....🤔
czyli ?
Przykra sytuacja ale należy zdawać sobie sprawę jaki jest system Allegro i jaka jest pozycja sprzedawcy.
Allegro zawsze stoi po stronie kupującego. Sprzedawca jest zawsze na straconej pozycji. Nie liczą się tysiące albo setki tysięcy złotych prowizji - ważne jest napędzanie kolejnych kupujących i ich satysfakcja.
Zawsze należy IMHO przekalkulować sobie opłacalność wchodzenia w jakakolwiek polemikę z kupującym. Upraszczając i konkretnie - ile jest wart w pieniądzu negatyw lub jego brak.
Na tej zasadzie my przyjmujemy w ramach zwrotu posikane kimona, poplamione czekoladą i colą buty, noszone tydzień halówki czy wytarzane po podłodze żółte czapki i rękawiczki. Towar utylizujemy i grzecznie oddajemy pieniądze.
Albo cicho siedzisz i kupujący ma zawsze racje albo połapiesz negatywy a Allegro już dobrze o to zadba żeby żadna ale to żadna Twoja oferta nie była widoczna w serwisie sprzedażowym.
Też tak robię, ale tutaj gość próbował wymusić jeden dodatkowy akumulator za dopłatą 50 zł ( zgodziłem się ale miał sprzęt zwrócić i wyśle mu jeszcze raz i się nie zgodził gdzie akumulator 250 zł kosztuje) później chciał 3 sztuki o większej pojemności aby mu dosłać czyli 900 zł
Allegro mi przyznało rację i zakończyli mu dwa razy dyskusje i koniec końców nie dostał nic
na drobne sprawy też przymykam oko
@ElektroTechExtra pociesze cię zgodnie z polityką dyskusji allegro może na prośbę kupujący jąwznawiać i trzepać ten sam temat ile wlezie ost 3 miesiące jednego kupującego wałkowali a co konsultant to większy głąb i bardziej niespójna wersja 3 x są za sprzedawcą ale raz wyskoczy ci takie ufo co nawet koło kodeksu nie stao i nakręci ci kupującego że ma rację i go oszukujesz i potem negatywy straszenie sądem policją plucie rzucanie mięsem etc
Tutaj dwa razy zakończyli dyskusje bez możliwości wznowienia
@ElektroTechExtra żebyś się nie zdziwił wejdzie tu na forum napisze do moderacji żeby mu wznowić bo on coś chce i mu wznowią bo mają politykę do każdego zgłoszenia podchodzimy w sposób indywidualny raz wznawiali chyba 7 razy kupującemu bo się uparł jak osioł do swoich racji
To już była by patologia