Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich sprzedawców,
Tak się zastanawiam, czy to jest naprawdę standardowa praktyka allegro, że klient może robić co mu się podoba. 1szego lutego klient z Czech zakupił, ale nie podał koloru zamówionego przedmiotu. Pomimo prób kontaktu przez allegro, SMS oraz telefonicznie, nie udało nam się tego koloru uzyskać. 7 lutego zwróciliśmy się do allegro z zapytaniem co mamy robić w takim przypadku, ponieważ nie chcieliśmy wysyłać randomowego koloru, aby nie ryzykować zwrotu i dodatkowych kosztów. Konsulant allegro (mailowo) polecił nam, aby anulować transakcję i zwrócić klientowi pieniądze. Tak też zrobiliśmy i 8 lutego anulowaliśmy transakcję I od razu zwróciliśmy pieniądze. Dzisiaj, tj. 27.02 klient wystawia nam negatywny komentarz twierdząc, że nie otrzymał towaru i dzisiaj również odpowiada na wiadomość przez allegro o kolor. Zgłosiliśmy sprawę do allegro i allegro twierdzi (łączącsie z nami w bólu) , że nie może z tym nic zrobic. Oczywiście probujemy skontaktować sie z kupujacym bez skutku. Czy mamy jakieś szanse ?
@Pimgo Żadnych
W takim razie nie pozostaje nic innego, jak inwestycja we wlasny sklep online...
@Pimgo Bardzo dobra decyzja. Shoper ma teraz niską cenę za pierwszy rok. Jest prosty i dosyć szybki w konfiguracji.
@Pimgo zlej to , pierwsza ocena w miesiącu nie liczy się do statystyk , rzeczowo odnieś się do oceny jaką otrzymałeś i zapomnij.
w miesiącu kalendarzowym, czy magicznym allegro "30 dni"