Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient zgłosił o problemie: po 2 dniach użytkowania na prześcieradłu pojawiły sie zmechacenia. czy sprzedający musi wymieniać towar w takim przypadku? czy jednak mogę odmówić klientowi ze wzgłedu na to że produkt był użytkowany i nie dam radę go sprzedać?
@BESTLOWCOST to jest reklamacja, co ma do tego ponowna sprzedaż ? doczytaj UK zanim cokolwiek zrobisz bo mam wrażenie że większość sprzedawców powinna mieć egzamin z prawa i ustaw do sprzedaży w necie 😄
Odbierz towar, i wydaj decyzję reklamacyjną jako fachowiec w swojej branży, czy to wina badziewnego towaru czy klienta, nikt za Ciebie tego nie zrobi a jakie masz obowiązki co do reklamacji masz w Ustawie Konsumenckiej 😄
@BESTLOWCOST Może zbyt intensywnie użytkował 🐭
Tak czy inaczej, jeśli oficjalnie składa reklamację, musisz zając jakieś stanowisko.
@BESTLOWCOST Musisz składać reklamacje sprzedający musi ją rozpatrzyć w ciągu 14dni, może odrzucić a może uznać i przy 1 reklamacji on wybiera czy wymienić, naprawić, zwrócić śrdoki, więc zaczynasz od złożenia reklamacji, najlepiej poprzez dyskusję, masz pomoc Allegro.
@LEW433 Kiciu, to pisze sprzedawca 🐭
@SpeedyGonzalezz nie ważne co się pisze byle był ślad Lwa w każdym poście 😄
@BESTLOWCOST Albo kiepskie prześcieradło albo ostre "kukuryku"😆