Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o szersze wyjaśnienie sytuacji.
W przypadku zakupu klient podaje błędne dane.
Etykietę kuriera generuje Allegro na podstawie danych podanych przez klienta.
W momencie dostawy zostają naliczone dodatkowe opłaty, które pokrywam ja - sprzedawca, tłumacząc
Nazwa usługi dodatkowej:
BŁĘDNE DANE ADRESOWE
Sprzedawcy nie maja wpływu na to co podaje klient więc dlaczego na nas jest zrzucana opłata?
Pozdrawiam
W zasadzie to wina kupującego, on podał błędne dane.
bo ktoś ją musi ponieść, a kupujących nie wolno ruszać.
To samo z przekierowaniem paczki pod inny niż w zamówieniu adres na wniosek klienta. Paczka staje się opóźniona, bo zmienia się data doręczenia, wszak tzreba ją przewieźć między oddziałami, czasami województwami. Klient zmienia, sprzedjaący dostaje za to rachunek.
Allegro ci powie, że jets to w regulaminie a ty to zaakceptowałeś.
Dziękuję za odpowiedz. Prawa sprzedawcy już dawno się na Allegro skończyły. Lecz w takim przypadku powinna być opcja czy zezwalamy na przekierowanie paczki pod inny adres.
Bardzo mnie ciekawi dokładna informacja w regulaminie. Tak czarno na białym. Z dodatkowych opłat za takie sytuacje, okazuje się że to my pokrywamy koszt wysyłki praktycznie w całości.
Nie mogę namierzyć jak to teraz jest z opłatami za odbiory przesyłek DPD i Allegro One, czy za to też płacimy?