anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobrana opłata za Smart za zamówienia przed 4 stycznia

patrycjachm
#9 Pomysłodawca#

Kiedy nalicza się opłata za smart (0,99 zł za paczke inpost) u sprzedającego? W momencie wydrukowania etykiety czy nadania paczki?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

lukaszflak14
#10 Popularyzator#

Można prosić o punkt w regulaminie, wyznaczający ten punkt jako startowy?

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Nie prawda! Zamówienie złożone 3 stycznia o godzinie 23:00 , etykieta wygenerowana 4 stycznia o 7 rano i wysłana przed południem, 5 stycznia dostarczona do paczkomatu (na następny dzień) i cyk opłata za smart! 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_ ja mam zamówienie złożone 04.01, dostarczone do paczkomatu odbiorcy 05.01, a opłata została jednak naliczona. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Jeśli wygenerowałaś etykietę 04.01, to prawidłowo naliczyliśmy opłatę za to zamówienie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_ a kiedy miałam wygenerować tą etykietę 3 stycznia?

oznacz moderatorów

FHAGNES1
#8 Zapaleniec#

Ja mam dwa takie zamówienia wczoraj na czacie rozmawiałam z konsultantką na ten temat jednak po 25 min czekania dowiedziałam się tylko tyle ,że musi skonsultować moją sprawę z odpowiednim zespołem i od wczoraj od godz.13-tej do tej pory się nie odezwali.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FHAGNES1 Twoje zgłoszenie jest wciąż sprawdzane, dlatego proszę jeszcze o cierpliwość. Na pewno wkrótce otrzymasz odpowiedź od naszego pracownika. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio Dokładnie tak, nie ma tutaj nieprawidłowości, poniważ tak jak pisałam wcześniej, opłata za przesyłki w ramach Smart! została naliczona na podstawie daty wygenerowania etykiety do przesyłki, a nie na podstawie daty złożenia zamówienia przez Kupującego. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Skoro opłata została pobrana za wygenerowanie etykiety 4 stycznia a przesyłka została dostarczona 5 stycznia więc powinien być również upust (zwrot tej opłaty) , którego nie dostałem

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_ ponawiam pytanie, kiedy miałam wygenerować etykietę do zamówienia? Jest to dla mnie ważne, a myślę że nie tylko dla mnie. Proszę o wiążącą informację Godzinę graniczną mam ustawioną na 9:00

zamówienie złożone 04.01 godz. 8:36

etykieta wygenerowana 04.01 godz. 8:43

przesyłka umieszczona w paczkomacie odbiorcy 05.01 godz. 9:34

przesyłka odebrana przez kupującego 05.01 godz. 16:22.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Naliczenie opłaty dla zamówień sprzed 04.01, a bonus za dostawę następnego dnia w ramach Programu Szybkich Dostaw to dwie, oddzielne kwestie. Jeśli chodzi o tę pierwszą, to moje poprzednie wypowiedzi dotyczyły zamówień sprzed 04.01, więc Twoje zamówienie zupełnie nie dotyczy tej sprawy. 

Natomiast w sprawie bonusu, który powinnaś otrzymać, podaj mi proszę dokładny numer tego zmówienia. Sprawdzę to i skonsultuję z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z dokładną informacją. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_  nr. zamówienia 72ad6d00-4e5f-11eb-92da-a99591d64556

oznacz moderatorów

eleoo_pl
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_skoro opłaty naliczane są na podstawie daty wygenerowania etykiety to dlaczego takiej informacji nie było podanej przed wprowadzeniem tych opłat?

Mi naliczono opłaty za zamówienia z końcówki zeszłego roku kiedy byłem na urlopie. Zamówienia zostały zrealizowane 4.01 ale opłata i tak się naliczyła. Uważam, że jest to bardzo niesprawiedliwe postępowanie z Waszej strony.

oznacz moderatorów