Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy nalicza się opłata za smart (0,99 zł za paczke inpost) u sprzedającego? W momencie wydrukowania etykiety czy nadania paczki?
Można prosić o punkt w regulaminie, wyznaczający ten punkt jako startowy?
Nie prawda! Zamówienie złożone 3 stycznia o godzinie 23:00 , etykieta wygenerowana 4 stycznia o 7 rano i wysłana przed południem, 5 stycznia dostarczona do paczkomatu (na następny dzień) i cyk opłata za smart!
@_HolaOla_ ja mam zamówienie złożone 04.01, dostarczone do paczkomatu odbiorcy 05.01, a opłata została jednak naliczona.
@konto zamknięte Jeśli wygenerowałaś etykietę 04.01, to prawidłowo naliczyliśmy opłatę za to zamówienie.
@_HolaOla_ a kiedy miałam wygenerować tą etykietę 3 stycznia?
Ja mam dwa takie zamówienia wczoraj na czacie rozmawiałam z konsultantką na ten temat jednak po 25 min czekania dowiedziałam się tylko tyle ,że musi skonsultować moją sprawę z odpowiednim zespołem i od wczoraj od godz.13-tej do tej pory się nie odezwali.
@FHAGNES1 Twoje zgłoszenie jest wciąż sprawdzane, dlatego proszę jeszcze o cierpliwość. Na pewno wkrótce otrzymasz odpowiedź od naszego pracownika.
@AlePiesio Dokładnie tak, nie ma tutaj nieprawidłowości, poniważ tak jak pisałam wcześniej, opłata za przesyłki w ramach Smart! została naliczona na podstawie daty wygenerowania etykiety do przesyłki, a nie na podstawie daty złożenia zamówienia przez Kupującego.
Skoro opłata została pobrana za wygenerowanie etykiety 4 stycznia a przesyłka została dostarczona 5 stycznia więc powinien być również upust (zwrot tej opłaty) , którego nie dostałem
@_HolaOla_ ponawiam pytanie, kiedy miałam wygenerować etykietę do zamówienia? Jest to dla mnie ważne, a myślę że nie tylko dla mnie. Proszę o wiążącą informację Godzinę graniczną mam ustawioną na 9:00
zamówienie złożone 04.01 godz. 8:36
etykieta wygenerowana 04.01 godz. 8:43
przesyłka umieszczona w paczkomacie odbiorcy 05.01 godz. 9:34
przesyłka odebrana przez kupującego 05.01 godz. 16:22.
@konto zamknięte Naliczenie opłaty dla zamówień sprzed 04.01, a bonus za dostawę następnego dnia w ramach Programu Szybkich Dostaw to dwie, oddzielne kwestie. Jeśli chodzi o tę pierwszą, to moje poprzednie wypowiedzi dotyczyły zamówień sprzed 04.01, więc Twoje zamówienie zupełnie nie dotyczy tej sprawy.
Natomiast w sprawie bonusu, który powinnaś otrzymać, podaj mi proszę dokładny numer tego zmówienia. Sprawdzę to i skonsultuję z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z dokładną informacją.
@_HolaOla_ nr. zamówienia 72ad6d00-4e5f-11eb-92da-a99591d64556
@_HolaOla_skoro opłaty naliczane są na podstawie daty wygenerowania etykiety to dlaczego takiej informacji nie było podanej przed wprowadzeniem tych opłat?
Mi naliczono opłaty za zamówienia z końcówki zeszłego roku kiedy byłem na urlopie. Zamówienia zostały zrealizowane 4.01 ale opłata i tak się naliczyła. Uważam, że jest to bardzo niesprawiedliwe postępowanie z Waszej strony.